Ik iig niet, maar ben wel neusgierig wat ik me er bij moet voorstellen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:23 schreef Nick1983 het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie vinden van erotisch getinte feesten ?
Ik ben zelf naar een aantal erotisch getinte feesten geweest en vond het echt helemaal te gek.
Nog meer mensen die daar weleens heen gaan ?
Welke website ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:50 schreef StephanL het volgende:
Gaaf, nee nog nooit geweest, lijkt mij wel cool.
Mailen mag altijd van die website
Das lastig omdat op de meeste feesten geen mannen alleen mogen komen.quote:Ik ken wel iemand die er heen gaat, maar daar moet je ook met vriendin komen...
Ik zou graag willen gaan, maar nog even zonder iemand die met me meewil
Die je beheerd, of staat er niks bijzonders op?, agenda ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:00 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Welke website ?
[..]
Das lastig omdat op de meeste feesten geen mannen alleen mogen komen.
Ik had dat probleem ook... in mijn vrienden groep gaat er niemand naar dat soort feesten, maar uit eindelijk kwam ik iemand tegen met datzelfde probleem en nu gaan we af en toen als vrienden naar die feesten
Met grote groepen zou ik toch nooit naar die feesten gaan, hooguit met 2 stelletjes, daar zijn genoeg mensen en de sfeer is relaxedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:00 schreef Nick1983 het volgende:
Das lastig omdat op de meeste feesten geen mannen alleen mogen komen.
Ik had dat probleem ook... in mijn vrienden groep gaat er niemand naar dat soort feesten, maar uit eindelijk kwam ik iemand tegen met datzelfde probleem en nu gaan we af en toen als vrienden naar die feesten
Wees niet bangquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit riekt naar spam... Ik laat hem open op voorwaarde dat Nick1983 niet zijn clubje gaat lopen promoten.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:46 schreef erodome het volgende:
Erotische feesten zijn top, ik prefereer dat soort feesten en parenclubs enzo boven gewoon uitgaan en dan echt niet alleen om de seks, maar gewoon om de heerlijke ongedwongen en altijd goede sfeer, nooit gezeik, nooit ruzie, niets van dat, gewoon lekker feesten en zo gek doen als je wil zonder dat iemand raar opkijkt.
Beste manier om er achter te komen of je het leuk vind, is om een keer naar zo een feest te gaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Nog nooit geweest, maar het lijkt me echt gaaf om dr eens een keertje heen te gaan om het te ervaren
Bij "ons" feest kom je in principe niet binnen als homopaar, tenzij jullie ter plekke laten zien dat jullie gay zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:07 schreef DarkDancer het volgende:
mmm, lijkt me ook leuk. het is de vraag of vriendinnen mee willen aangezie die een beetje preuts zijn.
kom je als "hompaar" ook binnen. onze vriendengroep blinkt namelijk uit in gay-imitaties
hahahah goed alternatiefquote:
Ik denk alleen dat de outfits wel flink verschillenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:04 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
hahahah goed alternatief
hetzelfde soort feest en je mag gewoon binnen als man![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |