abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31564342
Ik vroeg me af wat jullie vinden van erotisch getinte feesten ?

Ik ben zelf naar een aantal erotisch getinte feesten geweest en vond het echt helemaal te gek.
Nog meer mensen die daar weleens heen gaan ?
pi_31564391
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:23 schreef Nick1983 het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie vinden van erotisch getinte feesten ?

Ik ben zelf naar een aantal erotisch getinte feesten geweest en vond het echt helemaal te gek.
Nog meer mensen die daar weleens heen gaan ?
Ik iig niet, maar ben wel neusgierig wat ik me er bij moet voorstellen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Whizkid_RaiLmAn op 19-10-2005 20:20:56 ]
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_31564509
het is meestal een trance/hard trance feestje, waar er meestal een dresscode is (kinky/sexy).
Mensen zijn erg vrij tegenover elkaar en de sfeer is echt super. Daarbij heb je eventueel de mogelijkheid om je terug te trekken met iemand naar een ruimte, zodat anderen niet direct met jouw "handelingen" worden geconfronteerd. Verder is het altijd zo dat je meestal alleen binnenkomt als stel (je hoeft geen relatie te hebben ) of als vrouw alleen mannen alleen komen er niet in.

Ik beheer een website voor een organisatie en maak ook soms foto's op die feesten en ik moet zeggen dat het me erg bevalt, terwijl ik er in het begin heel anders over dacht.
pi_31564607
Regenboog-feesten zijn te gek!!!
pi_31564726
Gaaf, nee nog nooit geweest, lijkt mij wel cool.

Mailen mag altijd van die website
pi_31564780
Ik ken wel iemand die er heen gaat, maar daar moet je ook met vriendin komen...
Ik zou graag willen gaan, maar nog even zonder iemand die met me meewil
pi_31564954
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:50 schreef StephanL het volgende:
Gaaf, nee nog nooit geweest, lijkt mij wel cool.

Mailen mag altijd van die website
Welke website ?
quote:
Ik ken wel iemand die er heen gaat, maar daar moet je ook met vriendin komen...
Ik zou graag willen gaan, maar nog even zonder iemand die met me meewil
Das lastig omdat op de meeste feesten geen mannen alleen mogen komen.
Ik had dat probleem ook... in mijn vrienden groep gaat er niemand naar dat soort feesten, maar uit eindelijk kwam ik iemand tegen met datzelfde probleem en nu gaan we af en toen als vrienden naar die feesten
pi_31564972
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:00 schreef Nick1983 het volgende:

[..]

Welke website ?
[..]

Ik had dat probleem ook... in mijn vrienden groep gaat er niemand naar dat soort feesten, maar uit eindelijk kwam ik iemand tegen met datzelfde probleem en nu gaan we af en toen als vrienden naar die feesten
Die je beheerd, of staat er niks bijzonders op?, agenda ofzo
pi_31566014
Dit riekt naar spam... Ik laat hem open op voorwaarde dat Nick1983 niet zijn clubje gaat lopen promoten.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:53:04 #11
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_31567050
Ben zelf een paar keer naar LittleSins feesten geweest, de laatste tijd even wat minder (niemand om mee te gaan, en dan is het ook maar vaag)

Ik kan je vertellen, het is heel anders dan normaal uitgaan, en ik voel me er prettig bij, je kunt jezelf wat vrijer laten, hoeft minder bang te zijn dat je 1) uit de tent gekikt word 2) vreemd word aangekeken..

Daarnaast loopt er ook genoeg publiek rond daar je hoeft je echt niet te vervelen
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_31568448
Nou met hele vriendengroepen daar
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:00 schreef Nick1983 het volgende:
Met grote groepen zou ik toch nooit naar die feesten gaan, hooguit met 2 stelletjes, daar zijn genoeg mensen en de sfeer is relaxed
pi_31570006
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit riekt naar spam... Ik laat hem open op voorwaarde dat Nick1983 niet zijn clubje gaat lopen promoten.
Wees niet bang er werd om de url van de website gevraagd en dacht dus dat het geen kwaad kon om hem te plaatsen. Als je het goed vind laat ik hem staan, anders verwijder ik hem wel.
Het was echt niet mn bedoeling om reclame te maken oid.

De sfeer is inderdaad heel erg goed op dat soort feesten. Zowieso ging ik al niet echt veel meer "gewoon" uit en was ik veel te vinden op hardhouse tot aan hardcore feesten. Maar een kennisje van me had een kaartje over voor Little Sins en vroeg of ik mee wilde. Normaal gesproken is de muziekstijl totaal niet mijn ding, maar echt de combinatie van de muziek, sfeer, vrijheid en vaak super lieve mensen was echt helemaal te gek

Niet te vergelijken met "gewoon" uitgaan of "gewone" feesten

Als je nieuwsgierig bent, zou ik gewoon eens gaan kijken. Je bent tot niets verplicht en als het je niet ligt dan kun je altijd weggaan natuurlijk en weet je in ieder geval waar je het over hebt als je zegt dat het niets voor jou is
pi_31579134
Erotische feesten zijn top, ik prefereer dat soort feesten en parenclubs enzo boven gewoon uitgaan en dan echt niet alleen om de seks, maar gewoon om de heerlijke ongedwongen en altijd goede sfeer, nooit gezeik, nooit ruzie, niets van dat, gewoon lekker feesten en zo gek doen als je wil zonder dat iemand raar opkijkt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31580780
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:46 schreef erodome het volgende:
Erotische feesten zijn top, ik prefereer dat soort feesten en parenclubs enzo boven gewoon uitgaan en dan echt niet alleen om de seks, maar gewoon om de heerlijke ongedwongen en altijd goede sfeer, nooit gezeik, nooit ruzie, niets van dat, gewoon lekker feesten en zo gek doen als je wil zonder dat iemand raar opkijkt.
helemaal mee eens, zijn geweldige feesten met een sfeer die zeker beter is dan in het normale uitgaans leven

het is alleen lastig om er alleen heen te gaan als kerel, dus zou een goede vrouwlijke kennis die mee wilt of een vriendin die er wel voor in is
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_31614887
Nog nooit geweest, maar het lijkt me echt gaaf om dr eens een keertje heen te gaan om het te ervaren
pi_31710075
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Nog nooit geweest, maar het lijkt me echt gaaf om dr eens een keertje heen te gaan om het te ervaren
Beste manier om er achter te komen of je het leuk vind, is om een keer naar zo een feest te gaan
pi_31710326
mmm, lijkt me ook leuk. het is de vraag of vriendinnen mee willen aangezie die een beetje preuts zijn.

kom je als "hompaar" ook binnen. onze vriendengroep blinkt namelijk uit in gay-imitaties
Islam=facisme
pi_31714519
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:07 schreef DarkDancer het volgende:
mmm, lijkt me ook leuk. het is de vraag of vriendinnen mee willen aangezie die een beetje preuts zijn.

kom je als "hompaar" ook binnen. onze vriendengroep blinkt namelijk uit in gay-imitaties
Bij "ons" feest kom je in principe niet binnen als homopaar, tenzij jullie ter plekke laten zien dat jullie gay zijn

Anders is het weer rechtsom keer
pi_31714657
is een hockeyfeest dan niets?
Ehm... ok.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 02:04:08 #21
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_31714884
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 01:49 schreef Remco2002 het volgende:
is een hockeyfeest dan niets?
hahahah goed alternatief

hetzelfde soort feest en je mag gewoon binnen als man
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
pi_31715052
Niks en dan ook niks voor mij
JOHNNY HEITINGA
pi_31720565
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 02:04 schreef .Tarzan. het volgende:

[..]

hahahah goed alternatief

hetzelfde soort feest en je mag gewoon binnen als man
Ik denk alleen dat de outfits wel flink verschillen
pi_31721559

Erotisch dineren. Eten & stripacts & lapdances. Da's pas cool.
Van maandag tot zaterdag kan men van zeven uur tot elf uur 'erotisch dineren'. Een drie-gangen menuutje kost 60 euri per vunz. De patserigere vunzen onder ons pakken natuurlijk een vier-gangen menuutje van 75 euri's. Daarbij schuiven twee danseressen als disgenootjes aan voor 120 euri. Kun je eindelijk eens die takketrol thuis laten (zullen we maar zegge).
http://www.tilburgzeikt.com/20050527.html#e314
pi_31740649
Tjah dat kan ook leuk zijn maar dat is weer heel iets anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')