Mocht dit het ware verhaal zijn, dan is het typisch een staaltje Tanja lijkt me.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:48 schreef Jangalene het volgende:
lees en huiver:
http://www.ikvader.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=244
Wat een lange SMS zou dat geweest zijn dan.quote:‘Ik heb je nix te zeggen, je hebt me in de steek gelaten tijdens mijn zwangerschap. Ik heb alles moeten doen en financieren terwijl jij in de kroeg zat te zuipen, op stap was, in de coffeeshop zat of bij je ex was. Ik heb van alles geprobeerd, jij wou er niet zijn of je bent het allemaal alweer vergeten? Jij hebt nu verdriet, ik heb dat bijna acht maanden gehad en me er bij neergelegd dat ik er alleen voor sta en er geen vader is. Ik heb je hier vaak genoeg voor gewaarschuwd, heb vaak geprobeerd te praten maar tevergeefs. Laat ons met rust, wees blij dat je haar even vast hebt mogen houden! Bel maar ff met je zus als je meer wilt weten, die heb ik net gesproken.’
Geloof er geen ene flikker van.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:48 schreef Jangalene het volgende:
lees en huiver:
http://www.ikvader.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=244
Wat een ongelofelijke kortzichtige generaliserde kut reactiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:28 schreef Sonique het volgende:
Jammer dat de vader pas nu onder z'n steen vandaan komt.
Als er met de geldzak wordt garammeld dan is meneer haantje de voorste...
Eén advies voor Tanja:
Pluk die eikel helemaal leeg, betalen zal hij voor z'n kind!
Ik weet zeker dat als Tanja niet in BB had gezeten hij nog steeds onder die steen had gezeten...
"Vader BB baby boos!"
Waar is hij boos over dan? Dat hij nooit even de telefoon heeft gepakt om te vragen hoe het gaat met de zwangere moeder?
Boos dat Tanja niet smekend aan de telefoon hing?
Wat een ongelovelijk triest figuur...
Ja lachenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:22 schreef silosil het volgende:
grappig dat deze topic weer hot is en er nog steeds gereageerd wordt
Ja, de is grappig dat de topic nog steeds hot is en ook dat er nog steeds op eh...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:22 schreef silosil het volgende:
grappig dat deze topic weer hot is en er nog steeds gereageerd wordt
Hoop dat de rechter dat idd even aankaartquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef Rica het volgende:
Even vertellen wat alimentatie inhoudt, zijn de tranen zo over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |