LOl ja oke ontzettend vadsig is ie niet, maar ik zou niet zo stoer mn buik vooruit duwen als ik hem wasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend even doorgestreept, want dat was overdreven. Maar hij heeft wel al een buikje en een onderkin en als je naar zijn vader kijkt (op wie hij ontzettend lijkt) wordt het een behoorlijk stevig mannetje.
Vind sowiesoo de mannen niet superaantrekkelijk qua figuur. Menno scoort dan het best, Ralph had ook wel een leuk figuur en Rob mag, met zijn leeftijd ook niet klagen.
Zit net te denken, eigenlijk vind ik geen van die mannen in dat huis echt knap om te zien.![]()
Stevig is als het vet evenredig over je lichaam verdeeld is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:52 schreef arneaux het volgende:
Wat is het verschil tussen vadsig en stevig dan?!
vadsig is blubberig, alleen maat vet en geen vlees..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:52 schreef arneaux het volgende:
Wat is het verschil tussen vadsig en stevig dan?!
he flugeltje!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:54 schreef flugeltje het volgende:
goeiedag....
He MissX!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:56 schreef MissX het volgende:
ik vind Roel nou niet echt vadsig, maar ms versta ik daar iets anders onder.
voorderest is er weinig gebeurt vandaag zo te lezen
Doe mij maar niet.... Ik hoor net dat ik vadsig ben en moet afvallenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he flugeltje!!
wordt het toch nog gezellig zeg, net zaten Day en ik met ons tweetjes het heel gezellig te hebben, nu zijn jij en arneaux er ook alweer...
gaan we feestje bouwen??
HOERENFEEST!!!![]()
![]()
![]()
wie wil dr wat drinken??
jij bent helemaal niet vadsig, hooguit stevigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe mij maar niet.... Ik hoor net dat ik vadsig ben en moet afvallen![]()
Doe maar liever een wijntje dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij bent helemaal niet vadsig, hooguit stevig
kom op hoor, biertje??
hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
He MissX!!![]()
Nee is niet veel gebeurt vandaag.
Maar heb jij roel wel eens onderuitgezakt met zn blote bast in de tuin zien zitten?? Kan je toch nauwelijks strak iguurtje noemen... vind zn buik echt niet passen bij de rest van het lichaam hoor, zn buik is echt beetje vadsig
primaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe maar liever een wijntje dan.
Ik heb vandaag weer niks gemist merk ik...
Dat was het idd tot jij binnenstapte...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:11 schreef Maurisico het volgende:
Hallo dames! Gezellig vrouwentopic hiero lees ik.![]()
Ja hier heb je een jurk en een pruik... Hup omkleden!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:11 schreef Maurisico het volgende:
Hallo dames! Gezellig vrouwentopic hiero lees ik.![]()
Zoals nu... Geen streams... wel forumquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:11 schreef MissX het volgende:
het is al zo "erg" dat ik de streams niet mer gelijk aanzet. Maar hier eerst ff lees, oh gebeurt niets, laat ze dan ook maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |