Zeg huil eens niet zo....... jij, B. en Struikrover doen precies hetzelfde (althans zo voelt het) en ik heb daar totaal geen problemen meequote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Als we toch bezig zijn wil ik ook nog wel wat namen noemen bij "mensen" uit mijn vorige post. Er is binnen de Gijsjes al langere tijd een kliek bestaande uit Brown, Cho en Surfer en vrouwen. Wat dat betreft kan ik me dan ook niet ontrekken aan het gevoel dat de verwijten die Brown me maakt bij meer mensen leven. Op zich is er niks mis mee met kliekvorming van mensen die elkaar in real life erg goed kennen. Alleen, de ene keer trekken jullie mensen aan, en het andere moment stoten jullie ze weer keihard af. Tenminste, dat gevoel heb ik en ik weet dat ik niet de enige ben. Zeg dan gewoon eerlijk hoe je over mensen denkt en waar je de streep trekt. Stel grenzen op. Maar doe alsjeblieft niet zo schijnheilig en doe niet allerlei beloftes die je toch niet van plan bent na te komen alleen om een sfeer van gezelligheid te creeëren.
Zo, en nu ben ik ECHT weg. Ik reis overigens daarna door naar Maastricht om wat financiële dingen te regelen met mijn vader, dus ik zal pas dit weekend weer eens komen lezen.
Coole blog Gijs, maar cancel anders eerst eens om te starten je 2e witte Cube en je 4e GBAquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jort
Heb trouwens maar weer eens geblogdLang geleden!
Ik wil me er niet mee bemoeien maar vind wel dat Cho hier een punt heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg huil eens niet zo....... jij, B. en Struikrover doen precies hetzelfde (althans zo voelt het) en ik heb daar totaal geen problemen meeAlleen jij geloof ik. Sterker nog... sommige zien elkaar meer dan anderen. Leef daarmee
Ff een biertje bij B. doen na het werk heb ik vaak gelezen.... dat is toch geweldig.... hou mij Brown, Surfer en vrouwen lekker met rust dan. Ik gun iedereen gezellig contact....
Hou jij eens ff lekker op johquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg huil eens niet zo....... jij, B. en Struikrover doen precies hetzelfde (althans zo voelt het) en ik heb daar totaal geen problemen meeAlleen jij geloof ik. Sterker nog... sommige zien elkaar meer dan anderen. Leef daarmee
Ff een biertje bij B. doen na het werk heb ik vaak gelezen.... dat is toch geweldig.... hou mij Brown, Surfer en vrouwen lekker met rust dan. Ik gun iedereen gezellig contact....
Ik wil ook een DreamCastquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coole blog Gijs, maar cancel anders eerst eens om te starten je 2e witte Cube en je 4e GBA![]()
Kijk jij eens in je mailquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hou jij eens ff lekker op joh![]()
was het allemaal alweer bijna vergeten
eikel
en kijk eens op je telefoon
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien maar vind wel dat Cho hier een punt heeft.
Laat iedereen lekker in zijn eigen waarde en spreek af met wie je wilt.
En met de een ligt het gewoon iets beter als met de ander. Big Deal!!!!
Please laten we het gezellig houden
Hou mij er eens buiten jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:35 schreef silver-surfer het volgende:
Oh en Cho... kijk jij ook eens in je mail
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kheb het druk.... stoor me niet!![]()
heb wat werk laten liggen 's morgens
Chiiiicckkkquote:
Ja een beetje wel. Moet het nog even allemaal een plekje geven wat er allemaal gebeurt is. Tis en blijft een wonder ook al maak je het voor de tweede keer mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Chiiiicckkk![]()
Is de rust weer terug in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |