abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31555994
ik heb van een internet bedrijf een sanctie gekregen dat ik niet meer gebruik mag maken van hun diensten, ze hebben dit mij medegedeeld en mijn virtuele eigendommen afgepakt (78.000$) , maar hebben geen bewijs meegestuurd van mijn misdragingen die ik ook stellig ontken.

moet ik dit via een advocaat opvragen of mag ik dit zelf ook direct opvragen?

het tweede lijkt mij het geval omdat ze dit volgens mij niet mogen achterhouden

mvg Rene
pi_31556259
als het om 78 000 gaat zou ik sowieso een advocaat inschakelen.
Tenzij je van de mafia bent. Dan zou ik een shotgun kopen.
pi_31556286
Cheat0r
pi_31556308
Ik zit op dit moment op hongarije, en me hongaars is op dit moment niet zo goed ^^

dus ik moet even wachten totdat ik weer in nederland ben

Rene,

All of your Magic Online Accounts have been terminated for continued violation of the Magic Online Code of Conduct, specifically harassment of Adepts and Wizards of the Coast Employees (Code of Conduct #7: Do not harass, bully, threaten, or cause discomfort for other players, Code of Conduct #14: Do not behave in any manner that is inappropriate for Magic Online and the Magic Online community. Wizards of the Coast and the Magic Online community representatives are the sole judges of what is appropriate.) and posting a non-WotC URL, which was highly innapropriate for Magic Online. Additionally, we will terminate any future accounts that are determined to be yours. Per the Terms of Service, any Member whose Account/s have been terminated by Wizards of the Coast may not access the Game Service in any manner or for any reason without the express written permission of Wizards of the Coast. Active members may not allow former Members to use the active Members' Account or User Name. ---

http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/magiconline/coc

dit is tos - coc - die uiteraad zwakker is dan een stukje wc papier
pi_31556335
Ze dienen in dit soort gevallen altijd een uitleg te geven waarom tenzij in je contract vermeld staat dat ze je zomaar mogen weigeren/stoppen etc!

Lees eerst je voorwaarden maar eens door!.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_31556425
Ehm, wat is dat Magic Online precies?
Gaat het hier wel om echt geld?
Of wat
pi_31556637
Ja het gaat hier om echt heel veel geld
pi_31556682
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:11 schreef placebotje het volgende:
Ja het gaat hier om echt heel veel geld
het is een computerspel?
pi_31556722
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:14 schreef harlingen het volgende:

[..]

het is een computerspel?
Ja dat klopt , maar ik wil hier niet de discussie aangaan kijk hier maar of het geld waard is of niet

check deze link maar

http://search.ebay.com/_M(...)20QQsbrsrtZlQQsojsZ1

aub nu weer on topic
pi_31556738
kort gezegd, er heeft iemand zich misdragen onder jouw account, en WotC heeft het recht om dat account te verwijderen, en de persoon die aan dat account hangt te weigeren verder nog deel te nemen aan activiteiten.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:28:34 #11
132191 -jos-
Money=Power
pi_31556899
Ik zou een heel vriendelijke mail sturen en alles uitleggen en hopen dat ze je account weer unbannen aangezien het juridisch zeer waarschijnlijk heel moeilijk zal zijn om te kunnen bewijzen dat je niets gedaan hebt!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_31556935
zijn naam zegt al genoeg denk ik 'placebotje'

die wizard online stuff is erachter gekomen dat je unfair speelt en heeft uw account afgesloten
tevens is het ook verboden om spullen te verkopen op ebay .

dus eigen schuld zou ik zeggen

als je weet dat je niet door rood licht mag rijden
moet je achteraf niet komen klagen dat je een boete krijgt.
voor een account aan te maken heb je accept agreement geklikt
of je het nu leest of niet.
jij deed foute dingen daar moet je nu voor boeten

heb geen medelijden met cheaters!!!
pi_31556940
juridisch is het vrij simpel; zij verschaffen een dienst, en in hun terms of agreement staat vast en zeker dat zij jou mogen bannen en je gewonnen/betaalde geld gewoon mogen houden.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31557057
cheaten kan ik niet met dat spel - daar word ik ook niet van beschuldigd
terms of agreement moet getoetst worden aan de wet , net zoals een bordje bij de garderobbe hangt dat ze niet verantwoordelijk zijn voor uw eigendommen , terwijl ze dat wel zijn.

Volgens mij ligt de bewijslast bij magic ipv een paar loze woorden , ik neem aan dat ik inzage of het recht heb op het bewijs of de aantijgingen?
pi_31557090
Het verhandelen van ingame items/accounts zal zeer waarschijnlijk in de ToS van de game verboden zijn...

edit: laat maar, dacht dat magic een standaard mmo was en niet iets met kaarten..
pi_31557161
Het is een amerikaans bedrijf, onder amerikaanse wetgeving, in andere woorden je kan dit wel vergeten, beste wat je kan doen is een nette email sturen, zeggen dat je je leven beterd, geen foute links meer zal plaatsen, niemand meer zal lastigvallen, niet meer zal vloeken en zelfs niet meer een scheet in de verkeerde richting laten, dan zullen ze misschien solidair zijn.
pi_31557276
@Delenlill banned account worden nooit unbanned
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:58:05 #18
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_31557419
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:50 schreef placebotje het volgende:

Rene,

All of your Magic Online Accounts have been terminated for continued violation of the Magic Online Code of Conduct, specifically harassment of Adepts and Wizards of the Coast Employees (Code of Conduct #7: Do not harass, bully, threaten, or cause discomfort for other players, Code of Conduct #14: Do not behave in any manner that is inappropriate for Magic Online and the Magic Online community. Wizards of the Coast and the Magic Online community representatives are the sole judges of what is appropriate.) and posting a non-WotC URL, which was highly innapropriate for Magic Online. Additionally, we will terminate any future accounts that are determined to be yours. Per the Terms of Service, any Member whose Account/s have been terminated by Wizards of the Coast may not access the Game Service in any manner or for any reason without the express written permission of Wizards of the Coast. Active members may not allow former Members to use the active Members' Account or User Name. ---
Ergo je hebt je niet aan de regels gehouden, bent daarvoor waarsch. nog wel een keertje of wat voor gewaarschuwd ook gezien de mededeling. Waarop je toch nog doorging en hebt ook nog eens vunzigheid lopen posten op een forum? of wat ze daaro dan gebruiken. En dan komen mekkeren dat ze je bannen?

Dum de dum
pi_31557464
Ik heb 6 jaar online roleplaying games gespeeld, banned accounts worden echt wel geunbanned als je het niet te bond gemaakt hebt, en anders heb je gewoon pech, eigen schuld lijkt mij.

Hij is tenslotte alleen maar gebanned voor slecht taalgebruik en het plaatsen van een linkje van een ander spel ofzo, niet echt in de categorie van cheaten enzo.
pi_31558533
ik ben geband voor het woordje sh it (serious)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:05:39 #21
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_31558682
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:59 schreef placebotje het volgende:
ik ben geband voor het woordje sh it (serious)
Dat zal dan echt niet het enige woordje geweest zijn, aangezien ze het hebben over het herhaaldelijk overtreden van de regels...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:24:55 #22
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_31559135
Dat is een duur geintje dus..

Maaruh, hoe kan je zoveel centen verdienen met een online kaartspelletje? Speel je om geld of verhandel je digitale kaarten ofzo?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_31559854
digitale goederen kunnen ook een waarde hebben, voor andere spelers dan, dus als jij iets hebt waar iemand anders geinteresseerd in is, dan zou je er geld voor kunnen vragen (in de meeste online spellen is dit illegaal tho).

(Beetje vraag en aanbod verhaal, alleen dan voor digitale goederen)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:07:16 #24
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31559952
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31560121
Bestaat er een amerikaanse variant van een consumentbond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')