denk het want dan zijn ze nog sneller door de 8 uur heenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vraag het mij af... tot nu toe heb ik de baby nog niet gezien op de streams....
8 dagen, van max 2 uur.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het want dan zijn ze nog sneller door de 8 uur heen
Wil het nog zien volgens mij is dit van tijdelijke aardquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef Nostalgist het volgende:
Opmerkelijk dat Tanja zo snel veranderen kan
Yep, 360 graden zou niet positief zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:41 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Ik denk dat je 180 graden bedoeld...
Pa en ma hebben haar gewoon ingefluisterd dat ze zich niet zo moet aanstellen en zich meer moet aanpassen, omdat ze er anders uitgestemd wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef Nostalgist het volgende:
Opmerkelijk dat Tanja zo snel veranderen kan
Volgens mij ook. De bevallingstranen komen nog en nu houdt iedereen rekening met Tanja. Dat gaat vast en zeker verwateren en dan begint Tanja vast en zeker te steigeren...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:49 schreef regenworm het volgende:
Wil het nog zien volgens mij is dit van tijdelijke aard
Laat ik dat nou eens totáál niet erg vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
Chantal wast zich nog steeds in badpak.....![]()
goh ik dacht dat roel der ondergespoten hadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Lekker schoon met badpak aan
[afbeelding]
Dat heeft Tanja zelf een keer gezegd... het kan 360 graden draaien... vandaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:41 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Ik denk dat je 180 graden bedoeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |