Ligt er aan wat je deskundigen noemt. M'n kraamhulp was namelijk weer een hele andere mening toegedaan, die vond dat ik d'r standaard maar een minuutje of 5 moest laten huilen. Was goed voor de longetjes. Nou ging dat me toch wel weer erg ver.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik de deskundigen even geloof in dit geval
Je kunt een pasgeboren baby met geen mogelijkheid verwennen.
Beide denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:27 schreef arneaux het volgende:
Ze zijn gestopt met de weekopracht. Is dit omdat dat mocht van BB of omdat dat kind geboren is en ze zich daarop wilden concentreren?
Wat zeg je dat liefquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:29 schreef muizemeis het volgende:
ik moet eerlijk zeggen, mocht ik ooit een babytje krijgen denk ik dat ik het de eerste paar dagen niet uit mn ogen zou zijn
zou er continu naast zitten of het met me mee slepen denk ik...
Wel effe goed vertellen Scan!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is er dus duidelijk niet meer, want Nathalie moest het van Tanja overnemen. Tanja stond te roken namelijk en was dus even te druk.
ik begrijp er niets meer van, ik dachtr ergens gelezen te hebben dat ze alle spullen moesten inleveren en dat lieske dus haar sjaal niet meer kon afbreien... en nu zijn ze dus wel weer aan het breienquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent veel te snel ja. Je kunt een baby de eerste paar maanden niet verwennen. Het is dus niet meer dan normaal dat je reageert op het huilen van je baby.
Dat ook nog ja. De eerste dagen vliegt iedereen al heel graag bij de eerste de beste kik die ze geven. Zal ik het pakken, mag ik een pamper aan doen, mag ik de fles geven., mag ik ze straks in bad doen, etc etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Wel effe goed vertellen Scan!
JS begon te huilen toen de cadeautjes uitgepakt werden. Naat bood toen aan om te gaan kijken.
Zoals jij het vertelt (en anderen hier) is het net of Tanja 'the mum from hell' is.
Dat heb ik toch anders gezien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals jij het vertelt (en anderen hier) is het net of Tanja 'the mum from hell' is.
Toen duidelijk werd dat Tanja echt moest gaan bevallen hebben de bewoners onder leiding van papa Rob besloten niet meer verder te gaan met de weekopdracht. Rob was hier zelfs zo stellig in dat hij eigenlijk Lieske wilde verbieden om een das voor haarzelf te gaan breien (Lieske verveelde zich denk ik), pas toen het Rob duidelijk werd dat het Lieske niet om de weekopdracht ging mocht ze van hem breien....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:27 schreef arneaux het volgende:
Ze zijn gestopt met de weekopracht. Is dit omdat dat mocht van BB of omdat dat kind geboren is en ze zich daarop wilden concentreren?
thnxquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat zeg je dat lief
PS: Een zwaar complimentje voor je streamverslagen incl. caps, echt fijn om te lezen![]()
Een geboorte kan idd iemand's gedrag (tijdelijk) compleet veranderen. Van egoïstische etterbakken kunnen ze ineens heel meelevend zijn. Ik heb wel gemerkt (na de zwangerschap/bevalling van mijn zus) dat het tijdelijk was hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wel ik ben vrouw en weet het een en ander over hormonen, hoewel ik nog nooit zwanger ben geweest heb ik wel behoorlijk hormoonproblemen gehad. En ja hormonen zijn zulke vreemde dingen, van het ene op het andere moment kan je bui volledig omslaan
dat is jou mening en ik heb de mijne. Feit is voor de kleine hier iig dat het een stuk beter werkte om niet op iedere kik te reageren, werd er stukken rustiger en vrolijker van. Zelfs als ze bij ons wakker en voor was. Dus voor mij, heeft mijn manier hier erg goed gewerkt, misschien dat het bij de volgende wel anders is en dat die beter reageert op directe aanwezigheid.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:37 schreef Art_Core het volgende:
"De deskundigen" <---> "Snaptnix" .... moeilijke afweging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |