Ik vond het prachtig om te zien de bevallingquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef muizemeis het volgende:
gadverdamme, nooit geweten dat ik zo een sentimentele ouwe doos ben![]()
ik kan me niet voorstellen dat iemand zo maar van de ene op het andere moment verandert, en haar hormoonspiegel is nog niet normaal, dus daar kan ze het niet op gooienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een andere Tanja. Die kan volgens mij nog wel voor spektakel zorgen (zonder te mopperen).
Denk dat Rob en Sjankwal nu wel een beetje zenuwachtig zijn, nu ze ineens heel anders is.
ow best nog wel een buikje zeg!!quote:
Ik hoop dat het door de hormonen kwam haar gedrag tijdens de zwangerschap.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat iemand zo maar van de ene op het andere moment verandert, en haar hormoonspiegel is nog niet normaal, dus daar kan ze het niet op gooien
En daar is dus ons oude Tanja weerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
"Ze huilt", zegt Joost.
Volgens mij boeit het Tanja niet zo, want dit is al de tweede keer dat ze totaal niet reageert en er een ander voor laat opdraaien.
wel ik ben vrouw en weet het een en ander over hormonen, hoewel ik nog nooit zwanger ben geweest heb ik wel behoorlijk hormoonproblemen gehad. En ja hormonen zijn zulke vreemde dingen, van het ene op het andere moment kan je bui volledig omslaanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat iemand zo maar van de ene op het andere moment verandert, en haar hormoonspiegel is nog niet normaal, dus daar kan ze het niet op gooien
het lijkt me ook niet verstandig om elke keer als dat kleintje dr muiltje opentrekt er meteen naartoe te vliegen hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
"Ze huilt", zegt Joost.
Volgens mij boeit het Tanja niet zo, want dit is al de tweede keer dat ze totaal niet reageert en er een ander voor laat opdraaien.
Dus we moeten even wachten tot tanja weer haar normale buien weer krijgtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wel ik ben vrouw en weet het een en ander over hormonen, hoewel ik nog nooit zwanger ben geweest heb ik wel behoorlijk hormoonproblemen gehad. En ja hormonen zijn zulke vreemde dingen, van het ene op het andere moment kan je bui volledig omslaan
Je bent veel te snel ja. Je kunt een baby de eerste paar maanden niet verwennen. Het is dus niet meer dan normaal dat je reageert op het huilen van je baby.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het lijkt me ook niet verstandig om elke keer als dat kleintje dr muiltje opentrekt er meteen naartoe te vliegen hoor.
of ben ik nu wat te snel met het kind moet grenzen leren kennen en anders wordt het een verwend mormel
Oma Geesje is toch ook nog aanwezig ??? Die zou toch veel van Tanja overnemen ivm het feit dat de baby niet, maar Tanja wel meedoet met BB????quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het lijkt me ook niet verstandig om elke keer als dat kleintje dr muiltje opentrekt er meteen naartoe te vliegen hoor.
of ben ik nu wat te snel met het kind moet grenzen leren kennen en anders wordt het een verwend mormel
LOL ik denk niet dat wij tanja in haar normale doen te zien krijgen hoor, het duurt nog wel even voor die hormonen weer beetje normaal zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dus we moeten even wachten tot tanja weer haar normale buien weer krijgt![]()
![]()
![]()
De eerste weken leren ze nog geen fout gedrag aan en moet je er gewoon proberen te zijn als ze huilen. Het manipuleren leren ze pas wat later.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Let it be, let it be!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:15 schreef muizemeis het volgende:
Maar zolang die hormonen nog door dr lichaam gieren kan ze ieder moment omslaan, positief of negatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |