Uiers bedoel je...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zit de hele tijd met haar tepels te spelen.
nou??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:53 schreef TRiXeS het volgende:
Wat hoorde ik nou??
dat weet ik wel bijna zeker, ze moest al zo op haar tenen lopen om het voor zichzelf en joost netjes te houden, als ze nu weer ralph ziet binnen komen denk ik dat ze er niet eens meer aan gaat beginnen, ze redt het niet meer en gaat vreselijk door de mand vallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:55 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze dan zal toegeven aan haar gevoelens voor de dappere spuitgast![]()
Een aantal zijn bang om kritiek te geven omdat ze bang zijn door NL niet aardig gevonden te worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja krijgt dus allemaal kadootjes. Ik vraag me af wanneer de andere bewoners een keer wat krijgen. Tot nu toe is het nog allemaal voor Tanja geweest. Aardig frustrerend zo voor de rest, maar misschien is dat juist wel de bedoeling van BB.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hebben we al plaatje van haar recht op van de zijkant ofzo?? ben zo benieuwd hoe haar buik er nu uitziet
ze zal wel last van stuwing hebben denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zit de hele tijd met haar tepels te spelen. Heel vreemd om te zien
[afbeelding]
[afbeelding]
ow wat lief!! oke nu ga ik écht weer ff de streams aanzetten hoor..quote:
Je moet ook secuur met de baby zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weer sencuur met de baby
het duurt nog wel even hoor voor het buikje echt weg is...quote:
verbaasd mij niks JS is voor de TV en niet voor de streams.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weer sencuur met de baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |