Alshet zo simpel zou zijn, had BB er ook niet zo strict mee om hoeven gaan. Hadden het kind lange tijd, hele dagen kunnen filmen om bijv 1x per week een kwartiertje over de baby (moet lang genoeg zijn, buiten slapen, janken, eten en schijten doet ze toch nog niks) uit te zenden. Dan hadden ze ruim meer dan 8 dagen kunnen filmen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heel makkelijk heh, de bevalling(de tv programma) duurt maar een uur en daarvan is het kind misschien een half uur zichtbaar dus legaal.
Bij de apgar-sorequote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens de verloskundige kon ze al lopen. Dus dan is het wel goed...![]()
Vrijwilligerswerk!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:22 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind Dido een waardeloze verpleegster... Ligt alleen maar te maffen...![]()
![]()
M'n tosti is bijna klaar.quote:
Halllooooooooooooooooo en eet zequote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
M'n tosti is bijna klaar.
Mogguh mensen.![]()
Trevanian, ik heb in het topic, caps maken van BB, bespreek hier hoe wat en waar, een vraag gesteld en ik denk dat jij misschien wel antwoord kan gevente zien aan je cap...quote:
mogguh mensen??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mogguh mensen.![]()
Goeiemorgen CWquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mogguh mensen.![]()
Nog niet in dít topic, muis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mogguh mensen??
ik heb jou allang gezien hier!!
maar smogguns hoor
ik ga maar ff eitje bakken denk ik
Komt door de aandacht... Egostreling...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef KRIBBET het volgende:
Tanja krijgt steeds meer menselijke trekjes![]()
Ze vindt het leuk dat ze allemaal bij de baby komen en haar vasthouden en moet zelf lachen om haar eerdere eisen van 2 dagen rust, kindje niet aanraken enz. Tanja's eigen woorden: koekkoek![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |