Kijk is naar het aantal deuren ..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:23 schreef DR878 het volgende:
Als ik zou moeten kiezen dan zou ik toch voor deze gaan , hij ziet er iig gelikter uit dan de s8, hoewel de s8 ook geen slechte is![]()
[afbeelding]
Vind je het gek, ze zien er allemaal hetzelfde uitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:43 schreef Fool het volgende:
Alle wagens van Audi (op de A2 na) zijn eigenlijk mooi.
Herenakkoord tussen de Duitse autobouwersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 05:11 schreef StefanP het volgende:
Dom inderdaad die begrenzing op 250. Waarom is dat nou eigenlijk? Het zou misschien beter een factor van de 'exclusiviteit' kunnen zijn. BV een 5-serie 250, een 7-serie 260, een M3 270, een M3 280, enz. Elke auto met een beetje prestaties rijdt 250. En ik zou het niet leuk vinden als een willekeurig A6je mijn S8 kan bijhouden op 250, of als een japanse rice rocket met 300 langskomt.
Naar mijn idee is dat zo op te lossen tis een elektronische begrenzing nietwaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:59 schreef Hugster het volgende:
Is die 250 km/h begrenzer er niet heel simpel uit te krijgen bij al die duitsers?
Of denk ik te simpel als ik denk dat het een kwestie is van een aantal waardes te veranderen in de ECU?
Yeah ik mag wel mee praten.... alleen dat technische gedoe zegt me weinig......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef Oosthoek het volgende:
Vind hem vele malen minder mooi dan de vorige S8. Dat was nog een ingetogen krachtpatser, dit is een turkenbak in spé.
Overigens merk je aan dit soort topics wel wat voor treurige lui er op dit forum zitten. Zeiken dat je meer vermogen had verwacht en dat de begrenzer er uit moetHet kreng heeft een enorme shitload pk's en een top van 250. 90% van de mensen die loopt te zeiken hier zal nooit de kans krijgen in zo'n auto te rijden.
alsof iemand met klasse die een S8 koopt het ook maar iets boeit als een loser in zn 15 jaar oude japanse tupperware bak hem inhaalt....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 05:11 schreef StefanP het volgende:
Dom inderdaad die begrenzing op 250. Waarom is dat nou eigenlijk? Het zou misschien beter een factor van de 'exclusiviteit' kunnen zijn. BV een 5-serie 250, een 7-serie 260, een M3 270, een M3 280, enz. Elke auto met een beetje prestaties rijdt 250. En ik zou het niet leuk vinden als een willekeurig A6je mijn S8 kan bijhouden op 250, of als een japanse rice rocket met 300 langskomt.
Deze S8 heeft exact dezelfde stijl kenmerken als de vorige S8 in verglijking met de gewone A8 modellen van beide series.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef Oosthoek het volgende:
Vind hem vele malen minder mooi dan de vorige S8. Dat was nog een ingetogen krachtpatser, dit is een turkenbak in spé.
das dan ook zinloos, alsof die 5-10 km die hij zonder begrenzer meer haalt wat boeit....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef M5 het volgende:
De begrenzer kan er zo af als je dat wilt, ff langs een tuner en klaar ben je. BMW denkt er over om de M-modellen in de toekomst op een hogere snelheid te begrenzen. Ik dacht 300 km/h voor de M5 en M6.
Het is nog niet officieel. kan zijn dat er helemaal geen begrenzer op komt, of dat ze laten zoals het nu is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
das dan ook zinloos, alsof die 5-10 km die hij zonder begrenzer meer haalt wat boeit....
Dankzij de fabrikanten kun je nog ongestoord 250 rijden op de Autobahn. Begrenzing is een ongeschreven afspraak tussen de Duitse fabrikanten omdat de regeirng begon te morren over het niet bestaande snelheidslimiet op de autobahn. Toen hebben fabrikanten toegezegd hun auto's te begrenzen om zo die vrijstelling op de autobahn te behouden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 05:11 schreef StefanP het volgende:
Dom inderdaad die begrenzing op 250. Waarom is dat nou eigenlijk?
Ik begrijp dat er een laagje zilver op die bak zit?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef Fr3nK3L het volgende:
Die was toch gewoon gepolijst ofzo ? Niet van zilver ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |