Echt welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mallerd, dat kan helemaal niet!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mallerd, dat kan helemaal niet!
quote:Gebroken penis
Door Dennis Guilliams
Hoe optimistischer je penis omhoog wijst, hoe groter de kans dat hij kan breken.
Ondanks het feit dat er geen bot in de penis zit kan hij toch breken. Als zij iets te heftig op jou komt zitten bijvoorbeeld. De drie ballonnen in de penis vullen zich bij een erectie met bloed, en door een te wilde beweging kan zo'n zakje scheuren. Dat heet een gebroken penis. Symptonen zijn een knappend geluid, het verdwijnen van de erectie en een zwelling op de plaats van de breuk. En dat is vrij pijnlijk.
Neeeeeeeeeeeeeeeej!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:29 schreef MiloKusje het volgende:
Een gebroken penis, kan nooit meer genezen worden... das vrij kut voor de TS
Dit was laatst ook gebeurd bij een vriend van mij... ze kunnen er serieus niks meer aandoen.. Sex is dan ook onmogelijk voor hem
Durf het bijna niet te vragen..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:38 schreef Gizmo112 het volgende:
bijna net zo erg als een draaibal
Ja dat is zoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef freddygonzales het volgende:
Doen jullie er maar niet zo humoristisch over. Tis vrij ernstig als het iemand overkomt.
Ja precies... langs de huisarts dus!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef freddygonzales het volgende:
Doen jullie er maar niet zo humoristisch over. Tis vrij ernstig als het iemand overkomt.
Ik wist niet eens dat het kon. Ik ben alleen wel benieuwd of hij nu echt om een hoekje hangt ofzo of nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef freddygonzales het volgende:
bron: http://www.collegesexadvice.com/yes-no.shtmlquote:Is it possible to break your penis, so that it’s difficult to have sexual intercourse or get erections?
J.J., Florida
Yes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |