Googolplexian | woensdag 19 oktober 2005 @ 09:58 |
quote:http://www.a1gptozandvoort.nl/ * Googol heeft alvast z'n naam ingevuld ![]() | |
Googolplexian | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:04 |
meteen maar effe een MASTERLIJKE actie erbij http://www.renaultf1.com/(...)php?news=tcm:3-41651 klik rechts onder op play (sound) en hoor de F1 V10 voor het laatst ... op z'n Renault's ![]() ![]() ![]() | |
Automatic_Rock | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:05 |
ik heb m'n naam ook ingevuld! ![]() | |
Dixidito | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:07 |
I'm in! | |
lipje | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:19 |
hehehe ![]() ![]() | |
Rainboww | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:20 |
Voor de A1GP races is er voor de circuits een FIA Grade 2 licencie nodig. Volgens mij voldoet Zandvoort daar aan ![]() Voor de Formule 1 is trouwens een Grand 1 licentie nodig: 13. CAN ANY CIRCUIT HOST A GRAND PRIX? No. Originally, a Grand Prix could be held anywhere, but increases in car performance have forced the FIA to impose stringent conditions on the layout, width and length of a circuit, as well as its surface, safety provisions and facilities. Only FIA Grade 1 circuits can now host a Formula One race. 14. WHAT IS A GRADE 1 CIRCUIT? Each circuit must be homologated by the FIA following a series of inspections. The homologation criteria are less strict for circuits hosting events for slower formulae which hold Grades from 2 to 5. In addition to the initial procedure, the circuits frequently have to carry out maintenance work or update their facilities so that their homologation may be renewed. In the past, with the exception of the Monaco Grand Prix, which is the only Formula One event to take place within a town itself, circuits tended to be very fast with long straights. Increases in the car performance have meant that these straights have had to give way to series of bends, in order to prevent excessive speeds. Similarly, very long tracks, like the old Nürburgring (22.835 km), had to be abandoned, since the costs involved in providing the safety facilities and personnel required by the regulations together with the technical facilities necessary for television broadcasting were too great. Monaco is now the shortest circuit (3.370 km), whilst Spa is the longest (6.947 km). Zie ook: http://www.fia.com/resour(...)63__Appendix_O_a.pdf [ Bericht 41% gewijzigd door Rainboww op 19-10-2005 11:50:41 ] | |
Klonk | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:22 |
Ingevuld, ik droom ondertussen verder van A1 wagens die drie breed de tarzan in duiken ![]() | |
MikeyMan | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:25 |
Done... Ga er ook heen ook, als het hierheen komt, lijkt me gaaf... | |
sanger | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:30 |
In! | |
PsychoDude_666 | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:40 |
A1GP race op Zandvoort,..pff, dit weekend naar de Finaleraces geweest, erg tof maar zo een dergelijk groot evenement als A1GP daar? De bereikbaarheid voor de fans is echt slecht. Als dan weet ik hoeveel tienduizenden mensen daar tegelijkertijd heen willen sta je echt 3 dagen in de file. Toch lijkt me het wel vet, voor de race iig. Is en blijft een mooi circuit. | |
allsystemshalt | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:45 |
Check ![]() | |
allsystemshalt | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:46 |
quote:Ik kan gelukkig per fiets erheen ![]() | |
Kadesh | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:56 |
quote:Inderdaad, qua bereikbaarheid is Zandfoort een ramp, zondag ook een dik uur in de file gestaan. (de laaste 3 kilometer of zo). Laat ze eerst maar een een fatsoenlijke weg aanleggen voordat ze grote evenementen gaan binnen halen. Als ik DTM of iets anders wil zien rij ik wel naar Duitsland. Is in tijd voor mij dichterbij en je kan nog eens lekker gasgeven op de Autobahn. | |
Herkauwer | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:59 |
quote:Geen idee, maar volgens mij gaat er voor een rechtstreekse trein ![]() | |
Mikkie | woensdag 19 oktober 2005 @ 11:12 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:26:53 ] | |
FunnyName | woensdag 19 oktober 2005 @ 11:25 |
Check | |
M5 | woensdag 19 oktober 2005 @ 11:29 |
quote:vanaf haarlem is er een treinverbinding naar zandvoort. en je hoeft niet perse door haarlem als je naar zandvoort wilt. wat ik me afvraag, zijn er genoeg pitboxen op zandvoort om 25 teams met reserve auto's te voorzien? ik weet dat bij DTM waar zo'n 20 wagens rijden het hele spul bijna vol staat. ![]() | |
sanger | woensdag 19 oktober 2005 @ 11:29 |
quote:Als het goed is ieder 1/2 uur vanaf Haarlem. | |
Mikkie | woensdag 19 oktober 2005 @ 11:35 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:26:53 ] | |
M5 | woensdag 19 oktober 2005 @ 11:38 |
quote:er worden dan meer treinen ingezet. in de zomer maanden sowieso 4 in het uur. | |
Rory78 | woensdag 19 oktober 2005 @ 11:40 |
Check! (alhoewel Zolder voor mij veel korterbij zou zijn) Als wij naar een drukbezocht evenement op Zandvoort gaan, dan zetten we de auto altijd in de P-garage van de NS in Haarlem (kost dan ongeveer een 15 euro voor de hele dag) en kopen dan een retourtje Zandvoort. Als we dit allemaal bij elkaar optellen en delen door de vier inzittenden van de auto, kom je ook nog eens goedkoper uit dan de benzineverslindende file na afloop van de race. | |
Rainboww | woensdag 19 oktober 2005 @ 11:52 |
quote:Zolder zou ook een goede kans maken, ze hebben de laatste tijd flink wat updates aan het circuit doorgevoerd. Het is bekend dat Zolder ook F1 plannen heeft. Maar eerlijk is eerlijk... het is gewoon geen concurrent voor het fantastische Spa-Francorchamps! | |
HPoi | woensdag 19 oktober 2005 @ 12:41 |
check! | |
zinloos | woensdag 19 oktober 2005 @ 13:01 |
Ik heb mijn naam ook maar toegevoegd. Zou echt supervet zijn als ze naar Zandvoort zouden komen!! Ben afgelopen weekend ook naar de A1GP in Lausitz geweest, dus ondanks de files bij Zandvoort zal ik hier ongetwijfeld sneller kunnen zijn ![]() | |
BazzoS | woensdag 19 oktober 2005 @ 13:40 |
done. | |
JPM01 | woensdag 19 oktober 2005 @ 17:07 |
quote:ach man wat een onzin, met DTM is het mischien slecht geregeld. Maar tijdens de Masters is het wel goed geregeld. ik reed met iemand mee, en hij stond bij de slipschool en binnen een half uur waren we zandvoort uit en zaten we op de snelweg. en das een uurtje of 18:00 savonds | |
Alexxxxx | woensdag 19 oktober 2005 @ 19:58 |
Als het nu Assen was geweest, had ik mn naam ook ingevuld ![]() |