ja, en dan ff op F5 drukkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:43 schreef Copycat het volgende:
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
--------------------------------------------------------------------------------
And what an ugly arse it is...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:04 schreef Airelle het volgende:
Paris hilton in der blote reet.
Oeh schockking![]()
.
Zou je wel denken hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
And what an ugly arse it is...
Zoveel geld, dan kun je toch wel een butt-lift betalen?
Als je mij maar wel magquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:50 schreef timbob het volgende:
ik mag haar gewoon niet.
Omdat iedereen me in SC constant liep te negeren en ik me daarom heel alleen voeldequote:
We zijn dan ook eigenlijk bang voor je.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat iedereen me in SC constant liep te negeren en ik me daarom heel alleen voelde.
En dat terwijl ik van nature een zeer beminnelijk persoon ben!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
We zijn dan ook eigenlijk bang voor je.
Dat zie je verkeerd, ik heb hem speciaal terug gebracht voor jou!!! En mijn Edward Norton avatar tijdelijk weg doen voor jou, lijkt me belachelijk veel aandachtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LIEG NIET!![]()
![]()
Ik zag wel in het vorige topic dat je het alleen hebt gedaan om pberend te irriteren! En ik was om 00.30 uur naar bed. Je besteedt te weinig aandacht aan me!!! :’(
Mijn wouter bos, wat doe jequote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Evelien heeft een goede daad verricht vandaag zie ik al weer.
Flikker op met die hypocriete lullo van de PvdA!!!!:RR:EDFkd;slfgkdf!!!
Kop op.quote:
Het is al jaren pannenkoek hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:10 schreef Zhenar het volgende:
Versteende en verbeende uitdrukkingen krijgen nu wel een n trouwens. (pannenkoek,)
Ja! Van het weekend EINDELIJK aflevering 3 gezien (de make-oversquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Hey, volg jij ANTM eigenlijk nog een beetje? Ik vind het een leuk seizoen tot nu toe.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
Mag ik even ongegeneerd chagrijnig zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo.
Waar een ritje door de regen al niet goed voor kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |