Heb je die tepels gezien? Die zaten bijna onder haar okselsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Grote borsten?. Staat haar totaal niet...
HUBBAHUBBA!!!!!!1!!!!1!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
SPECIAAL VOOR JOU!!!11!1#$%6^%^4#@!@!@@@@@!!!!1!1!![]()
giechelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je die tepels gezien? Die zaten bijna onder haar oksels![]()
Heb jij ook gekeken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je die tepels gezien? Die zaten bijna onder haar oksels![]()
Nee, ik zag het langskomen. Die dingen vielen wel meteen opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb jij ook gekeken?.
Ach misschien was het gewoon koud daarzo.
Maar ik vind wel lelijk.
Whaha... Ik kan het me ook wel voorstellen aangezien er daarboven weinig zinnigs uitkomtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, ik zag het langskomen. Die dingen vielen wel meteen op
Daar ga je al.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Ze straalt gewoon sex uit.
Ondertitelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:43 schreef BVO het volgende:
Ja, dat snap ik ook niet.
Ja, ik schrok er zelf ook van.quote:
Ach ja.... dat verhaal over die vorige date was wel grappig trouwens.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:43 schreef BVO het volgende:
Ja, dat snap ik ook niet.
OT: Je komt niet meer terug naar me.quote:
*zuchtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
OT: Je komt niet meer terug naar me.
Sig: Laat het me weten, ik draag de verantwoordelijkheid, en draag de pijn. En daaronder: Ik ben bijna thuis, ik ben nooit alleen.
Wat Hind-citaatjes..
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
OT: Je komt niet meer terug naar me.
Sig: Laat het me weten, ik draag de verantwoordelijkheid, en draag de pijn. En daaronder: Ik ben bijna thuis, ik ben nooit alleen.
Wat Hind-citaatjes..
In het kader van de Ramadan enzo.quote:
Oh.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef BVO het volgende:
Niet omdat ze van Hind zijn hoor, gewoon omdat ik ze meen..
Laat me wat weten?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
None of your business.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Laat me wat weten?
De verantwoordelijkheid voor wat?
Welke pijn?
Als het none of my business is, waarom zet je het dan in je signature? Dat is toch een schreeuw om hulpquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
[..]
None of your business..
Enneh, een beetje..
Ik zet het niet voor niets in het Arabisch he.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als het none of my business is, waarom zet je het dan in je signature? Dat is toch een schreeuw om hulp![]()
Je doet een beetje aan de Ramadan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |