Ik weet niet hoe sneu die jongens van 16 jaar zijn bij jou in de buurt, maar bij mij lopen jongens van 16 jaar met meer dan alleen strijkers.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef GoodspeeD het volgende:
Afgelopen zaterdag naar België gereden en een beetje vuurwerk gekocht.
Pijlenpakket van 9 pijlen en 40 nitraatbommen. Opzicht niet veel, maar wel genoeg voor mij dit jaar. Die nitraatbommen blijven gewoon leuk.
*steekt nitraatbom af*
Gekleurde vlam.
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "Och kijk nou, die jongen heeft grondbloemen."
KABAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "HUH! WOW. WAT WAS DAT?"
Dus als ik het goed begrijp ben je sneu als je met 'alleen' maar strijkers rondloopt als 16 jarig mannetje?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe sneu die jongens van 16 jaar zijn bij jou in de buurt, maar bij mij lopen jongens van 16 jaar met meer dan alleen strijkers.
Hey kijk een debiel met een nitraatbom...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef GoodspeeD het volgende:
Afgelopen zaterdag naar België gereden en een beetje vuurwerk gekocht.
Pijlenpakket van 9 pijlen en 40 nitraatbommen. Opzicht niet veel, maar wel genoeg voor mij dit jaar. Die nitraatbommen blijven gewoon leuk.
*steekt nitraatbom af*
Gekleurde vlam.
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "Och kijk nou, die jongen heeft grondbloemen."
KABAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Willekeurig persoon van 16 jaar met strijkers: "HUH! WOW. WAT WAS DAT?"
Jaja, zo kunnen we bezig blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey kijk een debiel met een nitraatbom...
*gooit giga vlinder![]()
hey kijk een debiel met een dynamietstaaf....quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Jaja, zo kunnen we bezig blijven natuurlijk.
Hey kijk een debiel met een giga vlinder...
*gooit een dynamietstaaf
Hey kijk, een watje met een giga vlindertje..quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey kijk een debiel met een nitraatbom...
*gooit giga vlinder![]()
Je ziet duidelijk wie hier ooit vuurwerk hebben gehad en wie niet. En jij bent van de generatie kleine kinderen die alles hebben van horen zeggen maar voor de rest niks weten. Ga nu maar met de barbies spelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:26 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
Hey kijk, een watje met een giga vlindertje..
*gooit een lawinepijl (zonder stok) vastgebonden aan een tegel
*ohja, en rent hard weg moehaha![]()
Hahha, ja dat denk jij.. ik rij elk jaar naar Belgie en naar Duitsland (voor patronen en echte Corsairs)quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk wie hier ooit vuurwerk hebben gehad en wie niet. En jij bent van de generatie kleine kinderen die alles hebben van horen zeggen maar voor de rest niks weten. Ga nu maar met de barbies spelen![]()
De echte corsairs nog wel, wat ben jij een heldquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:37 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
Hahha, ja dat denk jij.. ik rij elk jaar naar Belgie en naar Duitsland (voor patronen en echte Corsairs)
Held
In ieder geval een grotere kans het komend jaar in te gaan met minder ledematenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:37 schreef L.Mo het volgende:
Eigen brouwsel is gewoon letterlijk de bom...
En daar doen we het tenslotte voorquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In ieder geval een grotere kans het komend jaar in te gaan met minder ledematen![]()
deze kerel heeft vast nog wel wat voor je liggen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:23 schreef RijstNatie het volgende:
waar kan ik deze bestellen?
http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/Knalvuurwerk/oceanbom.avi
kheb t geld al binnen voor dit jaar. volgend jaar ga ik weer werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Werken natuurlijk. Wat dach ie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |