Als zij kunnen aantonen dat ze geld van jou te vorderen hebben en jij kunt niet aantonen dat je al betaald hebt, dan moet je de nota inderdaad nog betalen. Dat je de nota pas een jaar later krijgt is vreemd, maar dat betekent niet meteen dat je niet hoeft te betalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:31 schreef Ferdi81 het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb gisteren een nota ontvangen voor het taxeren van mijn huis okotber 2004 ¤ 250.
Ik dacht dat ik deze nota had voldaan, maar blijkbaar dus niet.
Moet ik nu deze nota nog betalen of kan ik er onderuit, moet eerlijk zeggen dat ik dat geld op het moment niet heb.
gr,
Als je dan een gedeelte van het bedrag betaald, krijg je meestal alleen maar een aanmanign voor het restbedrag, en geen verehoging van een "boete" oid.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:53 schreef Ferdi81 het volgende:
Ik heb het nagekeken en heb inderdaad de nota nog niet betaald, probleem is wel dat ik ff geen 250 euro over heb.
Je kunt er niet onderuit. Er is een dienst geleverd, en die moet je betalen. Dat je het geld nu niet hebt doet niet ter zake, je had dit kunnen reserveren, daar je wist dat die nota er aan zat te komen..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:31 schreef Ferdi81 het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb gisteren een nota ontvangen voor het taxeren van mijn huis okotber 2004 ¤ 250.
Ik dacht dat ik deze nota had voldaan, maar blijkbaar dus niet.
Moet ik nu deze nota nog betalen of kan ik er onderuit, moet eerlijk zeggen dat ik dat geld op het moment niet heb.
gr,
Of de taxatie nodig was om een verhoging van de hypotheek te verzorgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:24 schreef kutvent het volgende:
Mooie is, is dat het ook nog eens aftrekbaar is van de belasting.
Mits je dat huis gekocht hebt
Stuur ze een brief dat je wel wilt betalen, maar nu effe niet kan. Ook omdat de factuur zo laat is gekomen. Stel ze voor het in 2 of 3 termijnen te betalen. Dan zullen hun waarschijnlijk met een tegenvoorstel komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:53 schreef Ferdi81 het volgende:
Ik heb het nagekeken en heb inderdaad de nota nog niet betaald, probleem is wel dat ik ff geen 250 euro over heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |