abonnement Unibet Coolblue
pi_31552455
Is het niet zo dat een de geboorte moet worden aangegeven door 1 van de ouders op het gemeentehuis van de plaats waar de bevalling heeft plaatsgevonden?

En dat moet toch binnen 3 dagen?

Hoewel ik geen tijd heb, misschien een tip voor mensen die Tanja persoonlijk willen feliciteren

Het gemeentehuis is hemelsbreed 250 meter bij het BB huis vandaan...

Misschien neemt ze d'r kuiken wel ff mee
pi_31552586
quote:
Waar doe ik aangifte van de geboorte van mijn kind?

U doet aangifte van de geboorte in de gemeente waar het kind is geboren. Dit moet binnen drie dagen na de dag van de bevalling gebeuren.

Als de termijn van geboorteaangifte afloopt op een zaterdag, zondag of algemeen erkende feestdag, dan kan de aangifte ook een dag later plaatsvinden, dus op de eerstvolgende werkdag. Alleen als door een opeenvolging van weekeind- en feestdagen de termijn beperkt zou worden tot één dag, kan de aangifte ook de daarop volgende werkdag plaatsvinden.

Bijvoorbeeld:

* Het kind is geboren op donderdag: de aangifte dient uiterlijk op maandag, de werkdag na de zondag (einde termijn) gedaan te worden.
* Het kind is geboren op donderdag voor Paasweekend: de aangifte dient uiterlijk op dinsdag na eerste en tweede Paasdag gedaan te worden.

De vader is verplicht tot aangifte. De moeder is altijd bevoegd tot aangifte. Als de vader ontbreekt of hij is verhinderd, dan is iemand die bij de bevalling van het kind aanwezig is geweest, verplicht tot aangifte. De aangever moet een geldig legitimatiebewijs meenemen.
Bron: Justitie.nl

Kan dus ook de moeder van Tanja zijn of één van de verloskundigen...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31553863
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 07:58 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Bron: Justitie.nl

Kan dus ook de moeder van Tanja zijn of één van de verloskundigen...
Of de cameraman .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 10:45:42 #4
43556 miss_dynastie
pi_31555006
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 07:21 schreef Marsepein het volgende:
Is het niet zo dat een de geboorte moet worden aangegeven door 1 van de ouders op het gemeentehuis van de plaats waar de bevalling heeft plaatsgevonden?
Dat zou wat zijn zeg, stel je voor dat er geen vader bekend is en moeder heeft een keizersnee gehad. Nee hoor, gewoon iemand die bij de bevalling aanwezig is geweest, ik gok dus in dit geval dat oma het zal doen
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:56:20 #5
96076 davetje
wees ruig, lees de bobo
pi_31556403
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Of de cameraman .
Net of jij als camaraman aangifte gaat doen van die geboorte. Dan denk ik dat de moeder dat gaat doen.
pi_31556575
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:56 schreef davetje het volgende:

[..]

Net of jij als camaraman aangifte gaat doen van die geboorte. Dan denk ik dat de moeder dat gaat doen.
Ja joh? Zou je denken?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31556618
Wat zou ze opgeven als plaats van de geboorte
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31559159
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:10 schreef longinus het volgende:
Wat zou ze opgeven als plaats van de geboorte
wat denk je van Aalsmeer?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31560386
ik hoop voor tanja dat ze de juiste naam doorgeeft..
Geesje "hoe heet ze?"
Tanja "savanna"
T "dat schrijf je zoals je het zegt, he. zonder h"
G "nee met h, toch?"
T "nee, zonder h!"
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 15:43:47 #10
43556 miss_dynastie
pi_31560648
Volgens mij spelde Tanja gister zelf, na de opmerking van Geesje dat je de naam schrijft zoals je het zegt, Safanna en was het Geesje die de correcte spelling wist. Dus daar zou ik niet al te bang voor zijn.
pi_31560696
idd het was haar moeder die die zei nee zonder H, tanja dacht dat je het met H schreef, de bre4ezer slet
hardcoholic
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 15:55:40 #12
43556 miss_dynastie
pi_31560858
En niet alleen met een h dus, maar ook nog eens met een f i.p.v. v
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')