Aaaaaaaanaaaaaaaaaastaaaaaaaaaaaasiiiiiiiouuuuuuuuuuquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd was het zeg
Ben blij dat we een 'nieuwe' spits hebben gevonden
Heerlijk in Vak 124 gezetenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Aaaaaaaanaaaaaaaaaastaaaaaaaaaaaasiiiiiiiouuuuuuuuuu
Slaap lekker Maikuuulquote:
Lekker gezellig zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heerlijk in Vak 124 gezeten
Lekker dicht in de buurt van de F-side
[..]
Staande ovatie van Anastasiou bij de wisselquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Lekker gezellig zeker
Ik heb ook genoten hoor achter mn plasma tv
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Staande ovatie van Anastasiou bij de wissel
Man, gun die man nog meer wedstrijdenKomende zondag (PSV uit)
Ja hoorquote:
Lastigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hoorZat alleen achter een meidje van het werk aan (na een ander van het werk gehad te hebben) en nu vind ik weer een ander meidje ook leuk
(was al leuk, maar ze is bezet, maar toont meer interesse als die andere
)
Ey Maikuuul truste manquote:
Ja ik moet (weer) kiezen, de ene gaat ondertussen best goed, maar de andere blijkt ook goed te gaanquote:
Ik heb gelukkig geen versatel. Ik kijk lekker bij een maat van mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb eredivisie voetbal op het juiste moment gekregen![]()
Tering...hopelijk gaat dat goedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik moet (weer) kiezen, de ene gaat ondertussen best goed, maar de andere blijkt ook goed te gaan. Ik probeer wel wat en zorg dat ik optijd de goede kies
(hopelijk gaat het goed
![]()
)
Versatel vind ik fijn hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen versatel. Ik kijk lekker bij een maat van mij
Hey Damook
Mezelf kennende vast nietquote:
Ik vind het iig niets aanquote:
Is hij dan al uit?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:45 schreef DjDev het volgende:
Overigens heb ik Quake 4 maar hij werkt verdomme niet
op bepaalde duistere plaatsen van het internet welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind het iig niets aan
Maargoed, dat is mijn mening
[..]
Is hij dan al uit?
Whehe. Hey kijk, ik heb je avatar aangepastquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:51 schreef DjDev het volgende:
[..]
op bepaalde duistere plaatsen van het internet wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |