Kaas, salami, niets mis mee. Heerlijk zelfs. Maar een beetje jammer als dat het enige is wat op een pizza zit.quote:
Jij moest op Wikipedia opzoeken wat borrelnootjes waren?quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kaas, salami, niets mis mee. Heerlijk zelfs. Maar een beetje jammer als dat het enige is wat op een pizza zit.
"Ja maar d'r zit ook saus op. Ergens. Kijk Hiero!"
Beter, al is het dezelfde pizza alleen nu uitgerust met extra schimmel.quote:
Deze dus:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Beter, al is het dezelfde pizza alleen nu uitgerust met extra schimmel.
Ja eh, noem mij gestoord ofzo hoor, maar ik wil d'r ook graag wat semi-gezonde meuk op enzo. Groente noemen ze dat geloof ik. Paprika, ui, kappertjes, olijven, artisjokken, tomaat, broccoli you name it.
We zitten in de male-bonding week.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:50 schreef ArtyShock het volgende:
Ja eh, noem mij gestoord ofzo hoor, maar ik wil d'r ook graag wat semi-gezonde meuk op enzo.
Yep.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij bent een grote eter volgens mij Vic.
Snelle stofwisseling?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Yep.
Van al mijn collega's ben ik degene die het meeste eet.
maar ik weeg het minste... 60kg![]()
Ja, en ik sport regelmatig.quote:
Net als mijn broertje. Ik moet er een beetje op letten, maar hij presteert het op 4x zoveel calorieën bijna tien kilo lichter te blijven... Nou ja, is ook geen pretje denk ik dan maar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Snelle stofwisseling?
Tsja dat moet ik ook maar weer eens gaan doen.quote:
Roken kan dat effect wel hebben inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Net als mijn broertje. Ik moet er een beetje op letten, maar hij presteert het op 4x zoveel calorieën bijna tien kilo lichter te blijven... Nou ja, is ook geen pretje denk ik dan maar.
Hij rookt, misschien dat dat iets uitmaakt. -> Snellere stofwisseling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |