Ik snap bij god niet wat ik hier nog doe eigenlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
Jawel we hebben toch wel minimaal 4 mensen hier nog om 02:00.
Gelukkig maar
Vond dat misschien nog wel het meest lullige vandaag. De rest zat er echt maar als een stel kneuzen bij, zonder iets te weten en niemand die even wat kwam zeggen. Ja een hele tijd nadat de kleine er was. Op zich wel logisch, belangrijkste zijn tenslotte moeder en kind. Maar vind wel dat dan BB tenminste nog iets had mogen laten weten aan de rest van de bewoners.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het engste was, ze werden niet echt op de hoogte gebracht na het douchen, de tijd verstrijkt en je zit in angst, je hoort eerst niks, continu niks en dan toch uiteindelijk wel wat kreunen.
En ook al gaat niet iedereen even goed met haar om, je hoopt toch wel dat alles gewoon goed gaat natuurlijk.
Ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap bij god niet wat ik hier nog doe eigenlijk
Trusten Snakequote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:04 schreef snakelady het volgende:
maak er maar 3 van, ik ga namenlij naar bedje toe.
Truste allemaal.
Ik vond dat ook erg raar, dacht tijdens de uitzending nog 'misschien hebben ze er iets uitgeknipt', maar dat kan niet, dat hadden ze er dan echt wel ingelaten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vond dat misschien nog wel het meest lullige vandaag. De rest zat er echt maar als een stel kneuzen bij, zonder iets te weten en niemand die even wat kwam zeggen. Ja een hele tijd nadat de kleine er was. Op zich wel logisch, belangrijkste zijn tenslotte moeder en kind. Maar vind wel dat dan BB tenminste nog iets had mogen laten weten aan de rest van de bewoners.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:06 schreef Day het volgende:
Ben vorige topics nog aan het lezen, ben al bij 523.
En weer 1 erbij voor heel evenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Trusten Snake![]()
(En we zaten wel op 5 of 6)
trusteeeeequote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:04 schreef snakelady het volgende:
maak er maar 3 van, ik ga namenlij naar bedje toe.
Truste allemaal.
Succesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:06 schreef Day het volgende:
Ben vorige topics nog aan het lezen, ben al bij 523.
Oh die is leuk zegquote:
Ach welnee joh. Is morgen toch allang weer oud nieuws. KRIBBET wel blijven komen he....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En weer 1 erbij voor heel evenHet baby gebeuren komt mijn neus een beetje uit
![]()
Zal de komende dagen wel af en toe langs komen maar ben bang dat Tanja nog wel even de Talpa ster is samen met haar baby![]()
ow dat was ikke die ff langs vloogquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:11 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoorde een papegaai of ander vogel achtig geluid, wat was dat?![]()
Nu je het zegt, volgens mij wel...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
ik ben de weg een beetje kwijt, is die deur die openstaat de babykamer?
Idd en dan komen de nominaties eraan...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach welnee joh. Is morgen toch allang weer oud nieuws. KRIBBET wel blijven komen he....
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd en dan komen de nominaties eraan...![]()
Ik wil drama, tranen, ellende, irraties, vechtpartijėn, scheldpartijėn, insinuaties, frustraties en verschrikkelijk veel verwijten naar elkaar toe, omdat ze genomineerd zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |