Godzijdank kan het kind binnen twee maanden nog niet lopen, anders hadden we ook nog het gezeik van 'de eerste stapjes' gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Morgen praat ik er al niet meer over, is het yesterday's news![]()
nou, ze is 5 maanden dus naar school hoeft ze nog niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten jullie niet slapen?
De koters moeten straks weer naar school of gevoedt worden.
Dat houdt een forum spannend he.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
Valt me nog mee met dat moeder supportgroep, heb wel anders gelezen hier vandaag/vanavond![]()
Wel lief van Tan, dat ze weer in de gang mogen lopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Dido is wakker
(was duidelijk aan de kont te zien)
en aan het geslof te horen.......quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Dido is wakker
(was duidelijk aan de kont te zien)
leuke site..en das zeker heel wat anders dan die bevalling van Tanja...maar je hebt een mooi kindjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uur over gedaan met 2 uur persweeën dus ik weet wat je bedoeld.
voor de nieuwsgierigen, mijn bevalingsverhaal staat bij de link in mijn onderschrift bij zwangerschap/bevalling.
Vergeten weg te halen of Tanja vindt het nog een leuk beschermend accessoirequote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Waarom staan die schermen er nog steeds
Ach je bent maar 1 keer op vakantie bij BB, lekker relaxen en sloffenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:43 schreef Minouishere het volgende:
[..]
en aan het geslof te horen.......
Als het goed is komt die morgen weer jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:45 schreef snakelady het volgende:
Is er eigenlijk een kraamhulp in huis?
Overdag dan bedoel ik.
Thnx, het was zeker anders maar ik kijk en niet echt met een slecht gevoel naar terug, maar het was een hele ervaring.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:44 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
leuke site..en das zeker heel wat anders dan die bevalling van Tanja...maar je hebt een mooi kindje![]()
Ik vind het wel lief, vandaag was ze ook al zo in de weer, wat ik van de verslagen las.quote:
Zou het niet 'scoren' zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief, vandaag was ze ook al zo in de weer, wat ik van de verslagen las.
Zie je echt dat ze in de verzorging werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |