Ik heb er 30 uur over gedaan met 2 uur persweeën dus ik weet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iedereen roept wel hoe knap ze alles gedaan heeft, maar sommige vrouwen hebben een bevalling die 3x zo lang is, dus daar moet je ook rekening mee houden, dan verdraag je niks meer.
Dit was wat dat betreft echt een fluitje van een cent, elke vrouw tekent hier voor
PEP PEP.... baby... zender checken....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Jammer dat we nu dat kind niet kunnen horen huilen op de achtergrond.
thnx.quote:
Ik denk dat ook heel veel zwangeren nu misschien een beetje hoop hebben van "oh het kan dus ook zo kort en snel gaan"quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uur over gedaan met 2 uur persweeën dus ik weet wat je bedoeld.
voor de nieuwsgierigen, mijn bevalingsverhaal staat bij de link in mijn onderschrift bij zwangerschap/bevalling.
Ik blijf me verbazenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
Zullen er nou veel mensen een kaartje sturen?
Denk dat ze dat wel erg leuk vindtineens een pak met kaartjes en briefjes en misschien kleine kado'tjes.
Dat is wel weer zo, maar hopenlijk lezen ze zich eerst goed in en komen ze erachter dat een gemmiddelde eerste bevalling toch wel langer duurt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat ook heel veel zwangeren nu misschien een beetje hoop hebben van "oh het kan dus ook zo kort en snel gaan"![]()
Aan de andere kant is het haar ook wel gegund, dat het niet zo lang heeft geduurd.![]()
Maar goed, dat gun je elke vrouw wel, dat het zo voorspoedig en snel loopt.
ik denk dat ze eerst flink moeten controleren wat er tussen zit, beetje informatie is zo binnengesmokkeld...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
Zullen er nou veel mensen een kaartje sturen?
Denk dat ze dat wel erg leuk vindtineens een pak met kaartjes en briefjes en misschien kleine kado'tjes.
Precies waar ik bang voor was, het hele BB5 subforum is veranderd in een of andere zeikerige moeder supportgroep.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat ook heel veel zwangeren nu misschien een beetje hoop hebben van "oh het kan dus ook zo kort en snel gaan"![]()
Aan de andere kant is het haar ook wel gegund, dat het niet zo lang heeft geduurd.![]()
Maar goed, dat gun je elke vrouw wel, dat het zo voorspoedig en snel loopt.
(Oh ja Snake, heb je verhaal gelezen, vrij snel toen het er stond, lurk altijd mee in OUD)
Ja dat weten ze ook wel, maar gewoon sprankje hoop, dat je bij die paar % hoort die het op die manier meemaakt. Beetje lot uit de loterij gevoel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo, maar hopenlijk lezen ze zich eerst goed in en komen ze erachter dat een gemmiddelde eerste bevalling toch wel langer duurt.
hahaha, ach, dat is ook maar even, dus ff doorbijten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Precies waar ik bang voor was, het hele BB5 subforum is veranderd in een of andere zeikerige moeder supportgroep.
Ik heb de hele dag negatief geluld over hoe groot haar rol in deze BB is. Doe ik 10 minuten medelevend is het weer niet goedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Precies waar ik bang voor was, het hele BB5 subforum is veranderd in een of andere zeikerige moeder supportgroep.
ik vind het wel meevallen, had erger gevreesdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:33 schreef APK het volgende:
Morgen praat ik er al niet meer over, is het yesterday's newsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
We hebben gewoon naar een verkapte "De bevalling" gekeken ... en de komende 2 maanden heet het "The months after"
T'is niet anders, maar Hummie heeft haar 'wereldnieuws'.
Niet te vroeg juichen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen, had erger gevreesd
Moeten jullie niet slapen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, ach, dat is ook maar even, dus ff doorbijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |