quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wil drama, tranen, ellende, irraties, vechtpartijėn, scheldpartijėn, insinuaties, frustraties en verschrikkelijk veel verwijten naar elkaar toe, omdat ze genomineerd zijn.![]()
Ik ook, maar we krijgen waarschijnlijk nog lang de Tanja de Braak show.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wil drama, tranen, ellende, irraties, vechtpartijėn, scheldpartijėn, insinuaties, frustraties en verschrikkelijk veel verwijten naar elkaar toe, omdat ze genomineerd zijn.![]()
trustenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:20 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed, geen hond meer op de streams, kijkze nog en trusten allemaal
Slaap lekker Delta... ik ga ook naar mijn mandje... succes voor degene die nog blijftquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:20 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed, geen hond meer op de streams, kijkze nog en trusten allemaal
nee hoor. Heb goede hoop dat die donderdag opstapt. Bijna gegarandeerd kraamtranen dag.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, maar we krijgen waarschijnlijk nog lang de Tanja de Braak show.
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker Delta... ik ga ook naar mijn mandje... succes voor degene die nog blijft![]()
Geen idee wat kraamtranen zijn, maar ik wens ze Tanja van alle harte toe.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nee hoor. Heb goede hoop dat die donderdag opstapt. Bijna gegarandeerd kraamtranen dag.
Hoorde je die Mazda 727!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ze zitten best wel aan een drukke weg zo te horen? Of tenminste, groot vervoer zeg maar![]()
klopt de meest gebruikte weg van aalsmeer ook de weg om mm nu kan ik jullie wel dorpen enzo gaan noemen maar dat zegt de meeste toch niks denk ....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
Ze zitten best wel aan een drukke weg zo te horen? Of tenminste, groot vervoer zeg maar![]()
Nou, ik ken de dorpjes daar in de buurt wel een heeeeel klein beetjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
klopt de meest gebruikte weg van aalsmeer ook de weg om mm nu kan ik jullie wel dorpen enzo gaan noemen maar dat zegt de meeste toch niks denk ....
oke dan de weg om van vinkeveen ,langs mijdrecht ,langs uithoorn door aalsmeer zo bij de a4 uit te komenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou, ik ken de dorpjes daar in de buurt wel een heeeeel klein beetje
Eerst even diep adem halen, dan lezen wat je geschreven hebt en daarna op 'invoeren' klikken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:38 schreef Coraatje het volgende:
klopt de meest gebruikte weg van aalsmeer ook de weg om mm nu kan ik jullie wel dorpen enzo gaan noemen maar dat zegt de meeste toch niks denk ....
Lees GVD even wat je schrijft voor je iets post.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke dan de weg om van vinkeveen ,langs mijdrecht ,langs uithoorn door aalsmeer zo bij de a4 uit te komen
rustig APK! Neem lekker wat te drinken, leun even lekker achterover en laat het gaan....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lees GVD even wat je schrijft voor je iets post.
Ik verveel mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
rustig APK! Neem lekker wat te drinken, leun even lekker achterover en laat het gaan....
de punten en komma's en Hoofdletters zeker weer, ik vergeet die krengen gewoon in te typen en tegen de tijd dat ik klaar ben met typen ,en ook nog is op de punten komma's heb gelet zijn jullie weer 3 pagina's verder (ik ben gewoon blond en heb een typgebrek ok?)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lees GVD even wat je schrijft voor je iets post.
Punten en komma's komt vaker voor, maar jij -en nog een zooi kwaliteitsposters- vergeten hele woorden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:49 schreef Coraatje het volgende:
ok?
Meestal wel, maar zo 's nachts wil het er ook wel eens bij inschieten. Vermoeidheidsproblematiekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verveel mij.
Maar het valt mij wel op dat in dit topic veel vage dingen gepost worden.
Lees jij eerst wat je post voor je op 'invoeren' klikt
weltrustenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meestal wel, maar zo 's nachts wil het er ook wel eens bij inschieten. Vermoeidheidsproblematiek
Anyway. Het is alweer 3 uur geweest en kleine staat morgenochtend vroeg weer gewoon te roepen. Dus ga zo onderhand toch maar slapen.
trusten![]()
Kraamtranen worden veroorzaakt door het afnemen van de zwangerschaps hormonen, samen met de vermoeidheid krijg je dan meestal rond de 4de dag last van de zogenaamde ‘kraamtranen’ .Je voeltje moe, verdrietig en je kunt overal om huilen. Zelfs om niets.Een kleine ‘depressie’ dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee wat kraamtranen zijn, maar ik wens ze Tanja van alle harte toe.
Sommige vrouwen blijven er in hangen: postnatale depressiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:11 schreef stil het volgende:
Een kleine ‘depressie’ dus. Duurt gelukkig maar een paar dagen.
Goedemorgen allemaa!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:44 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Ik dacht even in te gaan lezen in het streamverslagen topic, maar met 5 minuten was ik al klaar! Is er echt helemaal niets gebeurd? Of is er gewoon niet gestreamd?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaa!!![]()
Hier hetzelfee Sassefras, denk zal me even lekker installeren, maar nergens voor nodig ben alweer klaar...
denk dat iedereen netjes de hele nacht heeft liggen slapen, gisteren was natuurlijk zware dag
Regenworm, ze zijn idd gestopt met de weekopdracht, ergens halverwege gisteren, niemand kon zich concentreren
edit: al die namen ook
nee ze hebben het zelf beslist, maar volgens mij was de opdracht toch al onhaalbaar omdat ze zo ver achterliepen en ik kan me niet voorstellen dat BB ze hier een extra sanctie voor zal geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
hebben ze toestemming van BB gekregen of is de opdracht mislukt.
Kan niks op de BB site hierover vinden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ze hebben het zelf beslist, maar volgens mij was de opdracht toch al onhaalbaar omdat ze zo ver achterliepen en ik kan me niet voorstellen dat BB ze hier een extra sanctie voor zal geven.
Het is toch logisch dat als Tanja ligt te bevallen de bewoners ergens anders zitten met hun gedachten dan bij de weekopdracht?
ze zitten niet op het strafrantsoen van pindakaas en uien, ze zitten op gewoon rantsoen wat betekent dat ze niet zelf kunnen bestellen, maar ze krijgen wel gewoon boodschappen... beteje goedkoop en niet luxe enzo, maar wel bijvoorbeeld brooddeeg, vlees en groente... dan is een pizza snel gemaaktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:21 schreef teckeltje het volgende:
ik las in de streamverslagen dat Lieske een stuk pizza at maar ze zitten nu toch ook op rantsoen of valt pizza daaronder?
als ze op rantsoen gaan gok ik op gewoon rantsoen, kan me echt niet voorstellen dat BB ze zal afstraffen vanwege hun belangstelling voor de geboorte van het kindje.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat wordt dan weer een week op rantsoen.
Nu is alleen de vraag wordt het een zwaar of normaal rantsoen.
Ik hoop eigenlijk op een feestje zaterdag maar dat gaat nu niet meer door.
Mag niet van tanja kan haar kind niet slapen en ze heeft geen oppas![]()
dat zou jammer zijn, volgens mij kan ik namelijk screencaps maklen sinds gisteren en dat wilde ik toch eik wel proberen vandaag!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
De haan en die muziek zullen vandaag wel niet komen denk ik
Zou wel erg leuk zijn maar ben bang dat we een hele andere kant van Tanja te zien krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als ze op rantsoen gaan gok ik op gewoon rantsoen, kan me echt niet voorstellen dat BB ze zal afstraffen vanwege hun belangstelling voor de geboorte van het kindje.
Weet je wat nog veel leuker zou zijn?? Als BB zegt, jon gens ter ere van het kindje mogen jullie gewoon bestellen wat jullie willen...
dat betekent een hoop lekkers en alcohol, mensen die aangeschoten raken en hun goede voornemens vergeten, een tanja die zich doodergert en dus knallende ruzie in het huis...
leeft het wel weer
De komende dagen zal het kijkcijfer wel boven het gemiddelde blijven maar ben benieuwd hoeveel mensen er blijven hangen zodra het nieuwtje van de baby eraf is of als Tanja met baby het BB huis uitgaatquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:46 schreef Inca het volgende:
HILVERSUM - Bijna een miljoen mensen (921.000) hebben dinsdagavond afgestemd op de tv-uitzending rond Big Brother van Talpa. Dat blijkt dinsdag uit cijfers van de stichting KijkOnderzoek . Het ging om een extra lange aflevering wegens de geboorte van de dochter van huisbewoonster Tanja.
De geboorte van Joscelyn Savanna stuwde de kijkcijfers op. Afgelopen week schommelde het aantal belangstellenden voor de reality-show tussen de ongeveer 350.000 en 650.000. Dat aantal is vooralsnog aanzienlijk minder dan de eerdere edities van het programma Big Brother.
Maar we zijn niet nieuwschierig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |