Ik heb er 30 uur over gedaan met 2 uur persweeën dus ik weet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iedereen roept wel hoe knap ze alles gedaan heeft, maar sommige vrouwen hebben een bevalling die 3x zo lang is, dus daar moet je ook rekening mee houden, dan verdraag je niks meer.
Dit was wat dat betreft echt een fluitje van een cent, elke vrouw tekent hier voor
PEP PEP.... baby... zender checken....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Jammer dat we nu dat kind niet kunnen horen huilen op de achtergrond.
thnx.quote:
Ik denk dat ook heel veel zwangeren nu misschien een beetje hoop hebben van "oh het kan dus ook zo kort en snel gaan"quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uur over gedaan met 2 uur persweeën dus ik weet wat je bedoeld.
voor de nieuwsgierigen, mijn bevalingsverhaal staat bij de link in mijn onderschrift bij zwangerschap/bevalling.
Ik blijf me verbazenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
Zullen er nou veel mensen een kaartje sturen?
Denk dat ze dat wel erg leuk vindtineens een pak met kaartjes en briefjes en misschien kleine kado'tjes.
Dat is wel weer zo, maar hopenlijk lezen ze zich eerst goed in en komen ze erachter dat een gemmiddelde eerste bevalling toch wel langer duurt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat ook heel veel zwangeren nu misschien een beetje hoop hebben van "oh het kan dus ook zo kort en snel gaan"![]()
Aan de andere kant is het haar ook wel gegund, dat het niet zo lang heeft geduurd.![]()
Maar goed, dat gun je elke vrouw wel, dat het zo voorspoedig en snel loopt.
ik denk dat ze eerst flink moeten controleren wat er tussen zit, beetje informatie is zo binnengesmokkeld...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
Zullen er nou veel mensen een kaartje sturen?
Denk dat ze dat wel erg leuk vindtineens een pak met kaartjes en briefjes en misschien kleine kado'tjes.
Precies waar ik bang voor was, het hele BB5 subforum is veranderd in een of andere zeikerige moeder supportgroep.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat ook heel veel zwangeren nu misschien een beetje hoop hebben van "oh het kan dus ook zo kort en snel gaan"![]()
Aan de andere kant is het haar ook wel gegund, dat het niet zo lang heeft geduurd.![]()
Maar goed, dat gun je elke vrouw wel, dat het zo voorspoedig en snel loopt.
(Oh ja Snake, heb je verhaal gelezen, vrij snel toen het er stond, lurk altijd mee in OUD)
Ja dat weten ze ook wel, maar gewoon sprankje hoop, dat je bij die paar % hoort die het op die manier meemaakt. Beetje lot uit de loterij gevoel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo, maar hopenlijk lezen ze zich eerst goed in en komen ze erachter dat een gemmiddelde eerste bevalling toch wel langer duurt.
hahaha, ach, dat is ook maar even, dus ff doorbijten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Precies waar ik bang voor was, het hele BB5 subforum is veranderd in een of andere zeikerige moeder supportgroep.
Ik heb de hele dag negatief geluld over hoe groot haar rol in deze BB is. Doe ik 10 minuten medelevend is het weer niet goedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Precies waar ik bang voor was, het hele BB5 subforum is veranderd in een of andere zeikerige moeder supportgroep.
ik vind het wel meevallen, had erger gevreesdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:33 schreef APK het volgende:
Morgen praat ik er al niet meer over, is het yesterday's newsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
We hebben gewoon naar een verkapte "De bevalling" gekeken ... en de komende 2 maanden heet het "The months after"
T'is niet anders, maar Hummie heeft haar 'wereldnieuws'.
Niet te vroeg juichen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen, had erger gevreesd
Moeten jullie niet slapen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, ach, dat is ook maar even, dus ff doorbijten.
Godzijdank kan het kind binnen twee maanden nog niet lopen, anders hadden we ook nog het gezeik van 'de eerste stapjes' gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Morgen praat ik er al niet meer over, is het yesterday's news![]()
nou, ze is 5 maanden dus naar school hoeft ze nog niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten jullie niet slapen?
De koters moeten straks weer naar school of gevoedt worden.
Dat houdt een forum spannend he.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
Valt me nog mee met dat moeder supportgroep, heb wel anders gelezen hier vandaag/vanavond![]()
Wel lief van Tan, dat ze weer in de gang mogen lopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Dido is wakker
(was duidelijk aan de kont te zien)
en aan het geslof te horen.......quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Dido is wakker
(was duidelijk aan de kont te zien)
leuke site..en das zeker heel wat anders dan die bevalling van Tanja...maar je hebt een mooi kindjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uur over gedaan met 2 uur persweeën dus ik weet wat je bedoeld.
voor de nieuwsgierigen, mijn bevalingsverhaal staat bij de link in mijn onderschrift bij zwangerschap/bevalling.
Vergeten weg te halen of Tanja vindt het nog een leuk beschermend accessoirequote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Waarom staan die schermen er nog steeds
Ach je bent maar 1 keer op vakantie bij BB, lekker relaxen en sloffenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:43 schreef Minouishere het volgende:
[..]
en aan het geslof te horen.......
Als het goed is komt die morgen weer jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:45 schreef snakelady het volgende:
Is er eigenlijk een kraamhulp in huis?
Overdag dan bedoel ik.
Thnx, het was zeker anders maar ik kijk en niet echt met een slecht gevoel naar terug, maar het was een hele ervaring.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:44 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
leuke site..en das zeker heel wat anders dan die bevalling van Tanja...maar je hebt een mooi kindje![]()
Ik vind het wel lief, vandaag was ze ook al zo in de weer, wat ik van de verslagen las.quote:
Zou het niet 'scoren' zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief, vandaag was ze ook al zo in de weer, wat ik van de verslagen las.
Zie je echt dat ze in de verzorging werkt.
dus eigenlijk hebben we er een part-time bewoner bij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als het goed is komt die morgen weer jaHoorde ik iemand toen straks zeggen, vroeg iemand het nog aan Tanja.
Nog geen 5 minuten geleden stond Tanja sigaret te roken. Dan kan ze toch ook ff kruikje maken. Dido moest er speciaal voor uit bed komen ** zucht **quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
[..]
maakt ze nou een kruik? [ echt van harte gaat het niet]
ik denk wel dat er zeker ook angst meespeelde, er kan natuurlijk vanalles mis gaan tijdens een bevalling.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Al kijkende naar de streams vanmorgen, had ik trouwens bijna het idee dat we op een sterfgeval zaten te wachten. Het waren net allemaal mensen in een ziekenhuis die daar zitten te wachten tot een familielid zijn/haar laatste adem uitblaast. Je weet dat het gaat komen, maar niemand weet precies hoe laat. Het kwam allemaal zeer vreemd over in ieder geval.
En dat is nog maar de eerste. Als Chantal er nog even in blijft, hebben we er straks nog een bijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
dus eigenlijk hebben we er een part-time bewoner bij.
Nee hoor, zo is ze gewoon.quote:
Klopt. Maar ik denk niet dat ze in het BB huisis gegaan om weer lekker te gaan 'verzorgen'. En een lekker hechte band met Tanja had zeook niet. Ik heb dus wel mijn twijfels... ook omdat ik weet dat dit op tv enorm gaat scoren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, zo is ze gewoon.
Die instelling moet je wel hebben, wil je in het dagelijks leven ook elke dag in de verzorging werken. Jaar na jaar.
Omdat een kruik gloeiend heet is, heb er zelf een keer mijn vingers aan verbrand.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:49 schreef Day het volgende:
Waarom stond ze net zo ingewikkeld met die handschoenen te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |