Paul McCartney is eigenlijk al lang dood. Die van nu is een plaatsvervangerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
in de categorie "shakespeare is marlowe en andere lul-theorieën" wil ik graag de kaart "elvis leeft"...
Ik doe meequote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou het is echt te saai voor woorden nu, ik ga slapenweltrusten
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Ik snapte niet waarom die moeder nou weer begon over d'r kont.quote:
Had Tanja ook niet een eetprobleem? Het wordt me iets duidelijker wie daarvan de oorzaak is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snapte niet waarom die moeder nou weer begon over d'r kont.
Wat is er mis met Tanja's kont.![]()
Toen ik haar in die samenvatting nog zag waggelen, ik zie echt geen dikke of puntige kont.![]()
ow ik dacht dat ze het over het kontje van de baby had?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
Ik snapte niet waarom die moeder nou weer begon over d'r kont.
Wat is er mis met Tanja's kont.![]()
Toen ik haar in die samenvatting nog zag waggelen, ik zie echt geen dikke of puntige kont.![]()
Ik krijg de kriebels van die moeder elke keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had Tanja ook niet een eetprobleem? Het wordt me iets duidelijker wie daarvan de oorzaak is.
Ja maar ook over Tanja.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik dacht dat ze het over het kontje van de baby had?
Hai Snakequote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:10 schreef snakelady het volgende:
ik zou willen dat ik zo'n kont had toen ik zwanger was (en nu ook nog eigenlijk)
En hallo allemaal.
Jij hebt net zo'n neus als mijn vriendinquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:10 schreef snakelady het volgende:
ik zou willen dat ik zo'n kont had toen ik zwanger was (en nu ook nog eigenlijk)
En hallo allemaal.
Lief, echt zo'n ieniemieni lekker ding.quote:
whahahaha, ok dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt net zo'n neus als mijn vriendin![]()
![]()
Leuke site Hierquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:10 schreef snakelady het volgende:
En hallo allemaal.
Nou breng jij eens wat gespreksstof op gang danquote:
Thnx.quote:
Ik hoorde het, keek meteen al naar de babyfoon hier maar was niet die van mij.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hoorde het, keek meteen al naar de babyfoon hier maar was niet die van mij.![]()
Daar heb ik reeds enige topics voor geopend, hier rest slechts een gepast zwijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Nou breng jij eens wat gespreksstof op gang dan![]()
Ja maar nu om een andere reden denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
Tanja waggelt nog precies hetzelfde
idd, zou wel wat zijn, lijkt me toch ook erg voor de vader, om de geboorte op tv te moeten zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd of Tanja's ex (of ex-schoonmoeder) misschien wel in de uitzending komt Donderdag. Lijkt me wel dat hij iets van zich laat horen.
Ook erg benieuwd naar Tanja's reactie dan, aangezien ze de laatste tijd niet al te positief over hem sprak![]()
Ik vind het al knap dat ze loopt , ik kon de volgende dag pas ff staan en dan hooguit 10 min.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
Tanja waggelt nog precies hetzelfde
Ja maar aan de andere kant, als hij helemaal niks laat horen is het pas echt een hufter.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, zou wel wat zijn, lijkt me toch ook erg voor de vader, om de geboorte op tv te moeten zien.
Tanja zal er niet blij mee zijn denk ik.
ja ze blijft stoer wat pijntjes betreftquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
Ja maar nu om een andere reden denk ik
Dat is ook weer waar idd, moeilijk hoor, voor beide partijen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant, als hij helemaal niks laat horen is het pas echt een hufter.
Zal wel emotioneel voor haar zijn, logisch.
Iedereen roept wel hoe knap ze alles gedaan heeft, maar sommige vrouwen hebben een bevalling die 3x zo lang is, dus daar moet je ook rekening mee houden, dan verdraag je niks meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat ze loopt , ik kon de volgende dag pas ff staan en dan hooguit 10 min.
Maar ja, mijn bevalling ging ook wel anders dan die van Tanja.
Echt wel, ik schreeuwde het uit hoor, boeide me ook niks dat de buren het konden horen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze blijft stoer wat pijntjes betreft
Ik schrok er ook vanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:24 schreef Wup het volgende:
haha Tanja schrok helemaal van de zender checken piep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |