Mensen die haar mogen houden kennelijk van dat onnozele kinderlijke gedrag, dus als dat nog x10 verdubbeld wordt, kan je er om lachen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het viel wel op dat de mensen die haar sowieso al niet zo mogen, moeite hadden met gisteren. De mensen die haar wel mogen lagen in een deuk.
Ik lag in een deuk, niet om haar verhalen maar om de manier waarop de overige bewoners op haar reageerdequote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het viel wel op dat de mensen die haar sowieso al niet zo mogen, moeite hadden met gisteren. De mensen die haar wel mogen lagen in een deuk.
Leuk voor Tanja om te horenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Menno vinden het ook een dag van niks.
Al lang en breed, maar ze mogen nu weer gewoon het normale toilet in het huis gebruikenquote:
Oh jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
Al lang en breed, maar ze mogen nu weer gewoon het normale toilet in het huis gebruiken
ik zou gek worden van dat kind in mijn omgeving maar in dat huis vind ik haar leuk vanwege haar idiote bokkesprongen. Haar domme geklets daarentegen vind ik vaak ondragelijk...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
Mensen die haar mogen houden kennelijk van dat onnozele kinderlijke gedrag, dus als dat nog x10 verdubbeld wordt, kan je er om lachen.
Ik niet nee, kan ook met m'n buurmeisje van 13 gaan praten, alleen is die nog serieuzer.
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef mijn23 het volgende:
is tanja nu heel de nacht gewoon alleen met haar baby?
Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Oh jammer.
Het had mij wel leuk geleken als Menno en Roel dat ding omver gegooid zouden hebben als Chantal er op zat te bouten.
ik neem aan dat mams Tanja er ook nog wel een dagje bij isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef mijn23 het volgende:
is tanja nu heel de nacht gewoon alleen met haar baby?
Iddquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:45 schreef mijn23 het volgende:
menno ziet er uit alsof ie goed stoned is
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar eeh de rest van de bewoners liggen al in hun nest blijkbaar?![]()
Die hebben we vrijwel niet meer gezien sinds die geweldige prestatie van Tanja.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar eeh de rest van de bewoners liggen al in hun nest blijkbaar?![]()
in de categorie "shakespeare is marlowe en andere lul-theorieën" wil ik graag de kaart "elvis leeft"...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Roel zijn er wetenschappers die denken dat Jezus Christus eigenlijk Julius Caesar is.
De bewoners weet ik niet 100% zeker maar de moeder van Tanja iig welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kan nu iedereen vrijwillig de babykamer betreden?
Dat paard is toch al wegquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De bewoners weet ik niet 100% zeker maar de moeder van Tanja iig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |