dat ben ik niet me eens, tenminste als ik mn collegaatjes moet geloven. het hele gezin wordt voor, tijdens en na de bevalling gefilmd. Het beslaat een periode van meerdere maanden. Er zijn soms ook al andere kinderen in het gezin aanwezig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toch is de bevalling anders.
Daar wordt alleen de bevalling gefilmd en een klein stukje erna.
Bij BB staan 24 uur per dag kamera's op de baby gericht.
En op de één of andere manier wordt dat als "werk" gezien.
Ik zie het meer een bescherming van de gezondheid.
Ook zijn er geen onderzoeken geweest of het slecht is voor een baby.
Aan de andere kant ben ik best blij dat deze regel is ingevoerd.
Na die 8 uur heeft tanja geen marktwaarde meer en dan laten ze haar zo vertrekken.
Dan hoop ik dat die mensen als eerste niet meer kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:56 schreef Inca het volgende:
Denk dat er veel mensen afhaken of ze moeten Tanja tot het laatst laten zitten
Nee, Jacob het is back to basic weet je wel?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:28 schreef Bocaj het volgende:
Zouden ze zich ook droog mogen scheren?
Om echt duidelijkheid hier over te kregen zal talpa naar de rechter moeten stappen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat ben ik niet me eens, tenminste als ik mn collegaatjes moet geloven. het hele gezin wordt voor, tijdens en na de bevalling gefilmd. Het beslaat een periode van meerdere maanden. Er zijn soms ook al andere kinderen in het gezin aanwezig.
Die worden echt niet allemaal maar 2 uur 8dagen lang gefilmd., daar zijn ze echt wel meer tijd aan kwijt.
ik vind nat scheren veel stoerderquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, Jacob het is back to basic weet je wel?
Ja maar, nix te maren....![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind nat scheren veel stoerder
Kan mij huidje niet tegenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind nat scheren veel stoerder
gelukkig ik ben niet de enigste die er zo over denkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die mensen als eerste niet meer kijken![]()
Moet er niet aan denken dat Tanja tot het laatst in het huis zit want dan ben ik voor die tijd allang klaar met kijken![]()
Super die caps Muizemeis! Ik kan hier niet streamen en toch alles zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:30 schreef muizemeis het volgende:
pfff wel lastig hoor, en caps proberen te maken en nog beetje de sc blijven volgen...
ik sla volgens mij ook meteen weer door in het caps maken he
gaat vanzelf wel over hoor, nieuw speeltje he moet ik ff uit proberen
Ik heb ook zo'n mooi apparaat maar dan voor droog.... (Is een stoer ding hooooor muizemeis!)quote:
heeft mijn man dus andersom, die kan zich niet droog scherenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kan mij huidje niet tegen(Voel mij dan net een geschilde bloedsinasappel...)
ha thnxquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:42 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Super die caps Muizemeis! Ik kan hier niet streamen en toch alles zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |