Meestal wel, maar zo 's nachts wil het er ook wel eens bij inschieten. Vermoeidheidsproblematiekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verveel mij.
Maar het valt mij wel op dat in dit topic veel vage dingen gepost worden.
Lees jij eerst wat je post voor je op 'invoeren' klikt
weltrustenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meestal wel, maar zo 's nachts wil het er ook wel eens bij inschieten. Vermoeidheidsproblematiek
Anyway. Het is alweer 3 uur geweest en kleine staat morgenochtend vroeg weer gewoon te roepen. Dus ga zo onderhand toch maar slapen.
trusten![]()
Kraamtranen worden veroorzaakt door het afnemen van de zwangerschaps hormonen, samen met de vermoeidheid krijg je dan meestal rond de 4de dag last van de zogenaamde ‘kraamtranen’ .Je voeltje moe, verdrietig en je kunt overal om huilen. Zelfs om niets.Een kleine ‘depressie’ dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee wat kraamtranen zijn, maar ik wens ze Tanja van alle harte toe.
Sommige vrouwen blijven er in hangen: postnatale depressiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:11 schreef stil het volgende:
Een kleine ‘depressie’ dus. Duurt gelukkig maar een paar dagen.
Goedemorgen allemaa!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:44 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Ik dacht even in te gaan lezen in het streamverslagen topic, maar met 5 minuten was ik al klaar! Is er echt helemaal niets gebeurd? Of is er gewoon niet gestreamd?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaa!!![]()
Hier hetzelfee Sassefras, denk zal me even lekker installeren, maar nergens voor nodig ben alweer klaar...
denk dat iedereen netjes de hele nacht heeft liggen slapen, gisteren was natuurlijk zware dag
Regenworm, ze zijn idd gestopt met de weekopdracht, ergens halverwege gisteren, niemand kon zich concentreren
edit: al die namen ook
nee ze hebben het zelf beslist, maar volgens mij was de opdracht toch al onhaalbaar omdat ze zo ver achterliepen en ik kan me niet voorstellen dat BB ze hier een extra sanctie voor zal geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
hebben ze toestemming van BB gekregen of is de opdracht mislukt.
Kan niks op de BB site hierover vinden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ze hebben het zelf beslist, maar volgens mij was de opdracht toch al onhaalbaar omdat ze zo ver achterliepen en ik kan me niet voorstellen dat BB ze hier een extra sanctie voor zal geven.
Het is toch logisch dat als Tanja ligt te bevallen de bewoners ergens anders zitten met hun gedachten dan bij de weekopdracht?
ze zitten niet op het strafrantsoen van pindakaas en uien, ze zitten op gewoon rantsoen wat betekent dat ze niet zelf kunnen bestellen, maar ze krijgen wel gewoon boodschappen... beteje goedkoop en niet luxe enzo, maar wel bijvoorbeeld brooddeeg, vlees en groente... dan is een pizza snel gemaaktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:21 schreef teckeltje het volgende:
ik las in de streamverslagen dat Lieske een stuk pizza at maar ze zitten nu toch ook op rantsoen of valt pizza daaronder?
als ze op rantsoen gaan gok ik op gewoon rantsoen, kan me echt niet voorstellen dat BB ze zal afstraffen vanwege hun belangstelling voor de geboorte van het kindje.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat wordt dan weer een week op rantsoen.
Nu is alleen de vraag wordt het een zwaar of normaal rantsoen.
Ik hoop eigenlijk op een feestje zaterdag maar dat gaat nu niet meer door.
Mag niet van tanja kan haar kind niet slapen en ze heeft geen oppas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |