Iets minder verrot, nu de één van de meest invloedrijke republikeinen, Tom DeLay, is afgetreden wegens diverse schandalen dan wel beschuldigingen:quote:Op zaterdag 8 april 2006 04:13 schreef newsman het volgende:
Vraag me af, hoe verrot de "Partij" van Bush is.
guiliani heeft in het verleden naam gemaakt als district attorney(openbare aanklager)quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:06 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Je mag aannemen dat ze na een nieuwe aanslagen Amerika in een politiestaat zullen veranderen. Guiliani schijnt ook niet zo'n fijne vent te zijn geweest. Ik ken em slechts van na 9/11, maar het schijnt geen topper te zijn geweest in NY ten tijde van zijn beleid.. weet even niet waar ik dit vandaan haal, maar hij is niet de held die Time van hem gemaakt heeft..
Ah kijk dat wist ik dus niet.. Dan hebben we wel veel films te danken aal Guillianiquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:24 schreef huupia34 het volgende:
Guiliani heeft in het verleden naam gemaakt als district attorney(openbare aanklager)
hij wist john gotti (baas van de gambino maffia familie) en vele andere gangsters achter de tralies te krijgen eind jaren 80/ begin jaren 90
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |