Als ik daar iets had gevonden dan had ik hier geen vragen hoeven stellenquote:
Aardige mensen mag je ook afzeikenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:30 schreef APK het volgende:
Oh nee, Loedertje vind ik aardig, die moet ik niet afzeiken.![]()
Fuck dan ook maar op met je kuttopic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef Loedertje het volgende:
Maar ik bén niét aardig APK (ga je schamen voor deze inschattingsfout)
Mijn topic?quote:
Mafkees.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:30 schreef APK het volgende:
Oh nee, Loedertje vind ik aardig, die moet ik niet afzeiken.![]()
Ik escaleer helemaal in de stress hier.![]()
Scheer je weg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef ridder204 het volgende:
Ze hebben het geweldig in elkaar gezet vanavond... ik werd al ontoepasselijk toen ik tanja onder de douche zag staan naakt... nee hoor, prima zo!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
http://www.time.com/time/community/transcripts/chattr061798.html
Vandaag nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef CartWOman het volgende:
OT: geen idee. Jij bent dé ster in linkjes vinden, Loeder.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef APK het volgende:
Onstopic!
![]()
Gaje
live
bevallen
in
ons
topic?
Niet over Jodenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:40 schreef Loedertje het volgende:
We kunnen wel anderedingen doen in
ons
topic
Heb je jezelf weleens bekeken of laten fotograferen als je naakt gebukt onder de douche staatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef ridder204 het volgende:
Ze hebben het geweldig in elkaar gezet vanavond... ik werd al ontoepasselijk toen ik tanja onder de douche zag staan naakt... nee hoor, prima zo!
Niet je bedoeling?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:41 schreef ridder204 het volgende:
[..]
sorry.... was niet mijn bedoeling jullie kuttopic te verneuken..
SC= slowchat ( beetje dom praten over breiwerkjes en voor het posten van commenaar op de streamverslagen alsmede het posten van korte weergaves van gesprekjes die je op de streams hoort en waar je direct een geweldig onderbouwde mening over hebt)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:46 schreef ridder204 het volgende:
ps wat is een SC topic?
bedankt, erg aardig.quote:
Dit topic is niet openbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:54 schreef ridder204 het volgende:
en als het geen sc-topic is, dan mag men er niet op reageren ondanks dat dit feitelijk een openbaar forum is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |