Oi... ziekjes?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:44 schreef _Cara_ het volgende:
Het is me teveel moeite, kan mn hoofd niet meer recht houden.. ik ga weer op de bank..![]()
* nixxx geeft chocolaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:49 schreef Nastybtch het volgende:
Nou, waar is die sex en die chocolade?! Give it to me baby
Sex is overrated.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:49 schreef Nastybtch het volgende:
Niks onoverkomelijks..gaat ook weer over ..quote:
10+, recht-door-zee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:49 schreef Nastybtch het volgende:
1-, Q-reactie.quote:
Toch vervelend,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:56 schreef _Cara_ het volgende:
Niks onoverkomelijks..gaat ook weer over ..
Sex is bij mij j mij duidelijk aan een herwaardering toe. Is er nog een dame die mee wil doen aan de evaluatie?quote:
Hoe moet ik dat zien? Je moet de opgelopen frustraties kwijt?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx] komt net terug van rijlessen.[/me]
en nu is het tijd voor wat foute muziek...
[me=Anthraxx hoort Manowar - Call to arms.
txsquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Je moet de opgelopen frustraties kwijt?![]()
Autorijden is leuk mên. Tenminste wel als er geen instructeur mee moet gaan die daarvoor een financiële aderlating van jou kant wenst.quote:
Ik heb net een zak gele m&m's weggewerktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:35 schreef nixxx het volgende:
weten jullie dat ik noch sex, noch chocolade gehad heb sinds dit topic loopt
jinx!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:16 schreef nixxx het volgende:
kei-gaaf
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
het Brabants dringt door tot boven de grote rivieren!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |