Ik zit met het volgende probleem, ik werk voor een scholengemeenschap in het noorden des lands. Ik werk daar op twee locaties als systeembeheerder, op de eerste locatie wat mijn hoofdlocatie is zijn er geen problemen. Alleen op die tweede locatie heb ik een verschil van inzicht met de directrice, ik ben in de veronderstelling dat ik daar dezelfde verantwoordelijkheden heb als op mijn hoofdlocatie.
Dit lijkt mij vrij makkelijk op te lossen door te kijken naar functie/taakomschrijving, alleen die heb ik niet. Ik ben even bij wat collega's ten rade gegaan en heb hier en daar al een kopie van hun omschrijving gekregen, alleen zijn deze exact hetzelfde. Daarom ben ik opzoek naar andere omschrijvingen, ter vergelijking. Heb al het één en ander gevonden op internet, alleen dat zijn veelal omschrijvingen uit de commerciële sector en ik werk voor een semi-overheidsinstelling.
Misschien dat er iemand is die ook voor een scholengemeenschap werkt als systeembeheerder, en die mij een kopie van zijn functie/taakomschrijving wil geven (let wel even op je persoonlijke gegevens, die gaan mij namelijk niks aan) . Bijvoorbaad dank
Jou my no dyn angst!