quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
januari 2001...... operatie van Pim >>> Frank???
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
die angst had ik ook even... maar ach zo lang wiv z'n shirt aanhoudt...
Mag Ilyas ook lid worden van het clubje? Sinds donderdag 6 oktober 2005 wordt de vader van Ilyas, Yuksel Cabar, gespeeld door Ergun Sinsek. Voorheen werd de rol gespeeld door Vefa Öcal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
Ik geloof niet dat ik kan kiezen welke moeder van Ariël ik enger vind..... brrrr
en Kyra ook twee moeders.... ze kan wel een clubje oprichten met Ariël en Lizzy
Sorry!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Ik schrok wel even hoor, dacht even dat ie uit ONM moest!
Laat mijn broer met rust.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
die angst had ik ook even... maar ach zo lang wiv z'n shirt aanhoudt...
nee hij mag bij het clubje van Chris, die heeft ook 'n pa met twee gezichtenquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Mag Ilyas ook lid worden van het clubje? Sinds donderdag 6 oktober 2005 wordt de vader van Ilyas, Yuksel Cabar, gespeeld door Ergun Sinsek. Voorheen werd de rol gespeeld door Vefa Öcal.
* My 2 Dads:
Vefa Öcal als Yuksel Cabar (ONM #2253, WO. 06-04-2005)
Ergun Sinsek als Yuksel Cabar (ONM #2352, DO. 06-10-2005)
raar verhaal, een toneeljob afzeggen voor de soap waar je toch al op de schopstoel zit....quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:48 schreef soapie het volgende:
Volgens Story blijft JP nog...![]()
[afbeelding]
DIe mag van mij wel terug komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Tim Zweije als Jannes Reitsema (ONM #1480, VR. 28-09-2001)
In tegenstelling tot haar zoontje Mo en familievriend harige Hikmet heeft moeder Cabar nooit de camera gehaald.quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
btw is de moeder van Ilyas ook wel eens in beeld geweest?
ik begreep dat ze inmiddels dood is [toch sneu om iemand dood te schrijven, om twee anderen vreemd te kunnen laten gaan], maar misschien daarvoor een keer??
quote:Sabine Koning op zoek naar biologische vader
In Spoorloos aandacht voor de moeilijke zoekactie van actrice Sabine Koning (o.a. GTST, ZOOP en 'Onderweg naar morgen'). Sabine groeide op in Amsterdam bij een alleenstaande moeder. Tot voor kort meende Sabine dat haar vader een Amerikaan was die destijds in Nederland woonde en een serieuze relatie had met haar moeder. Sabine heeft deze man al vaak ontmoet. De moeder van Sabine onthulde enige tijd geleden dat deze man niet haar biologische vader is. Vòòr Sabine's geboorte had ze een verhouding met een uit Trinidad afkomstige zakenman. Met hulp van de KRO hoopt ze hem te vinden.
Spoorloos
MA. 24-10-2005, 21:05-22:05 uur, KRO (NED 1)
Sabine heeft pech, Chico heeft meer amusementswaardequote:Op maandag 24 oktober 2005 11:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Sabine Koning op zoek naar biologische vader
Wie is Chico?quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:38 schreef babette21 het volgende:
Sabine heeft pech, Chico heeft meer amusementswaarde
Aapje van Expeditie Robinsonquote:
Hmmm...tja, wat vind ik daarvan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je ervan dat Gyman ineens Junior heet?
quote:Karina Smulders speelt Nina Hagen in Brood-film
AMSTERDAM (ANP) - Actrice Karina Smulders speelt de rol van zangeres Nina Hagen in de film Wild Romance, over het leven van Herman Brood. Dat heeft producent Bob Hubar van M4all maandag bekendgemaakt.
Acteur Daniël Boissevain (Brood) en Marcel Hensema (zijn manager en beste vriend Koos van Dijk) vertolken de mannelijke hoofdrollen.
De 25-jarige Smulders is vaste actrice bij de Toneelgroep Amsterdam. Momenteel is zij naast Halina Reijn en Hans Kesting te zien in Het Temmen van de Feeks van Shakespeare.
Eind jaren negentig brak ze door bij het grote publiek als Lotje Koning in de soapserie Onderweg naar Morgen. Smulders is begin volgend jaar ook te zien in de Giphart-verfilming Ik omhels je met duizend armen van Willem van de Sande Bakhuyzen.
De film Wild Romance vertelt vooral over de eerste vijf jaar van Broods carrière. De regie ligt in handen van Jean van de Velde. Wild Romance moet in november 2006 in première gaan. Herman Brood zou op 5 november 2006 zestig jaar zijn geworden.
Bron
Is die erfenis niet al lang en breed aan Niels uitgekeerd? Ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers daar nog aan denken. Bovendien hebben we binnenkort de nalatenschap van Arjo al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 06:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hoeveel poen enzo zouden de Couwenbergs erven? Nou Vic Kever dood is kan de beroemde / beruchte envelop van Oom Oscar worden geopend.
Ik zie hem er nog voor aan om z'n eigen dood in scène te zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:29 schreef Svensational het volgende:
Ja, wat een klootzak die Arjo eigenlijk.!
Dat hoop ik niet, dat zou betekenen dat ie elk moment weer kan terugkeren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zie hem er nog voor aan om z'n eigen dood in scène te zetten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |