Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:18 schreef LSD het volgende:
ik snapte het bij de vorige ook al niet: hoe draai je daar in hemelsnaam een nummer mee?? doorzappen naar de juiste cijfertjes?
Ik vind ze best gaafquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef Adelante het volgende:
hoog pimp gehalte die nieuwe 73-serie van nokia
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder die bloemetjes en in de kleurcombinatie zwart/grijs had ik die bovenste nog wel mooi gevonden..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vind de iPod niet makkelijk in gebruik?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:00 schreef de_sapje het volgende:
Ik begrijp nooit waarom het gebruiksgemak ten koste moet gaan van het design. Laat ze eens een voorbeeld nemen aan de iPod.
[..]
Zonder die bloemetjes en in de kleurcombinatie zwart/grijs had ik die bovenste nog wel mooi gevonden..
hoog sony ericsson gehaltequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef Adelante het volgende:
Juist wel.. daarom moeten ze ook een voorbeeld nemen aan de iPod.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Je vind de iPod niet makkelijk in gebruik?
Nee ik dacht alquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:16 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Juist wel.. daarom moeten ze ook een voorbeeld nemen aan de iPod.
Bij mij de makkelijkste, m'n afstandsbediening is nog ingewikkelderquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee ik dacht al. de iPod is namelijk één van de makkelijkste apperaten die ik ooit gebruikt heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |