dit is er alvast een...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:31 schreef Yosomite het volgende:
Vandaag verscheen de nieuwe verie van de DvD.
Geen zin om allemaal nog te verbeterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:31 schreef Yosomite het volgende:
Wodende
Christen-Democratisch appel
velt
nouwelijks
inhechtenis
Hofstatgroep
daarintegen
esjeeste
VMBO-ers/VWOërs
schooloopbaan
beeindigen
vlammewerpers
Samir Aas
afscheidbrief
vidio
afspeeld,
koeskoes
lampsgehakt.
Allochtoonse
boerqadraagsters
akkuut
iloverichtingaangevenborden
hoerelopende oudwethouwers
motorklup
ongelijde projektielen
pardous
om ver
taikonouten
aart
leidden
referemdem
Logies
geheeten
Meel
Uw
agterpaaginaaetennerseepuntennel.
goeje
verlooten
nieuw groot
vandalen.
verscheen..quote:het Groene Boekje", vescheen afgelopen zaterdag
paardenlulquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef Metro2005 het volgende:
3. De oude hengst raakte met zijn paardelul verstrikt in een veld vol paardebloemen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:47 schreef Yosomite het volgende:
[..]
paardenlul
paardenbloemen
de tussen -n bij dit soort samenstellingen is er weer.
1. Woedende, ideeloze vandaalnegers gooiden grote Van Dales op Hitlereske vreugdevuren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef Metro2005 het volgende:
1. Woedende, idee-loze vandaalnegers gooiden grote-Van-Dales op hitlereske vreugdevuren.
2. Eva nam een hap van een Christendemocratische appel.
3. De oude hengst raakte met zijn paardelul verstrikt in een veld vol paardebloemen.
4. Er bevinden zich nauwelijks VWO-ers onder de vijfenveertig affa-roepende Hells Angels die gisteren in hechtenis werden genomen.
5. De gearresteerde leden van de Hofstatgroep daarentegen zijn stuk voor stuk gesjeesde VMBOërs.
Ze hadden geen tijd om hun schoolloopbaan te beëindigen, omdat hun Queste naar wapentuig en vlammenwerpers hun volledig in beslag nam.
6. Als je Samir A's afscheidsbrief op videoandersom afspeelt, hoor je een recept voor cousecouse met lamsgehakt.
7. allochtone burqadraagsters vormen een accuut gevaar voor de verkeersveiligheid, omdat zij de "i love richting aangeven" borden niet meer kunnen lezen.
8. Zij lopen grote kans hoerenlopende oud-wethouwers of leden van de bevriendde motorclub, die hun motoren besturen als waren het ongeleidde projectielen, pardoes om ver te rijden.
9. De Chinese taikonouten waren weer snel terug op aarde. Ze leidden honger want ze konden nergens in de ruimte een afhaal-chinees vinden.
10. Na alle aanslagen staat de uitslag van het Iraakse referendumvast. Alle Soenieten stemden ‘nee’. Logisch, anders hadden ze wel Soewellen Geheten.
11. EmailUw oplossing naar agter paagina aetennersee punt ennel. <== geen idee wtf dat moet zijn
12. Onder de goede inzenders verloten wij een nieuwe grote Van Dale en een nieuw groen boekje
Ik vind er 45
Geen idee of ik ze goed verbeterd heb overigens
"Appèl" is tegenwoordig zonder streepje op de e, heb ik pas geleerd uit het topic over het nieuwe groene boekjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:48 schreef boskov het volgende:
2. Eva nam een hap van een Christendemocratisch appèl.
nog meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:48 schreef boskov het volgende:
5. De gearresteerde leden van de Hofstadgroep daarentegen zijn stuk voor stuk gesjeesde VMBO-ers.
Ze hadden geen tijd om hun schoolloopbaan te beëindigen, omdat hun queste naar wapentuig en vlammenwerpers ze volledig in beslag nam.
queeste
8. Zij lopen grote kans hoerenlopende oud-wethouwers of leden van de bevriende motorclub, die hun motoren besturen als ware ongeleidde projectielen, pardoes om ver te rijden.
ongeleide (bijvoeglijk naamwoord)
omver (aan elkaar)
12. Onder de goede inzenders verloten wij een nieuwe grote Van Dale en een nieuw groen boekje
het Groene Boekje (dat staat tenminste als titel op de kaft)
Het waren er wat meer
Oh jawel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
..............................en intereseerd het me ook niet zo veel![]()
is dat verschil er dan? Zou dan idd wel heel raar zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef Metro2005 het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen:
VWOër
en
VMBO-erik zal wel dom zijn maar het zijn beide afkortingen eindigend op een O
Jij moet toch weten dat taal niet altijd logisch isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef WouterB het volgende:
is dat verschil er dan? Zou dan idd wel heel raar zijn.
Het is dan ook iets wat cabaretiers doorgaans een 'grapje' plegen te noemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:35 schreef WouterB het volgende:
mjah, heb je wel een punt. Hoewel de regelneukers vaak nog best consequent zijn, daarom kan ik me dit niet voorstellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |