abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_31563221
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:23 schreef elskreeft het volgende:
antwoord duidelijk NEE. waarom zou ze gestegen moeten zijn??? alleen omdat ze zoals miljarden andere vrouwen een kind heeft gekregen?? het was een doos en dat blijft het.
31% van de users op FOK! die op deze poll hebben gereageerd denken daar duidelijk anders over. Ik denk dat we uit deze poll wel kunnen concluderen dat de populariteit van Tanja sinds gisteren aanzienlijk is verhoogd wat haar verblijf in het BB huis hoogstwaarschijnlijk zal verlengen.

Mits Hummie haar eruit wilt hebben of ze een vrijwillige exit aanvraagd.
Viper 4 life
pi_31563301
Bizar..... 51 dagen wordt ze in alles wat ze doet afgezeken (en verdiend ook!) en ze krijgt een kind en ze stijgt in de achting? ...dat ze als een bikkel bevallen is, oke, petje af, maar stijgen in achting is iets heel anders. zou het niet meer te maken hebben dat men een baby een leuke afleiding vindt in het verder zo saaie huis?
pi_31563402
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:30 schreef elskreeft het volgende:
zou het niet meer te maken hebben dat men een baby een leuke afleiding vindt in het verder zo saaie huis?
Goed punt.

Ik denk persoonlijk fifty-fifty. Een baby kan warme gevoelens bij een kijker teweeg brengen. Aan de reacties van veel kijkers te zien wordt er ook veel waardering uitgesproken voor de wijze waarop Tanja de bevalling heeft doorstaan. (weinig klagen etc.)
Viper 4 life
pi_31563599
laten we 't er maar op houden dat Tanja door het moederschap blijkbaar 'beter' bij de kijkers ligt en op dit moment liggen haar eigen prioriteiten logischerwijs meer bij de baby dan bij zeuren over een medebewoner of bijv. een maaltijd. Hummie zal haar nooit naar huis laten stemmen en het wachten is er dus op dat ze 't zelf zat is en bij haar familie wil zijn en vrijwillig exit gaat.
pi_31566094
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:35 schreef Showtime het volgende:

[..]

Een baby kan warme gevoelens bij een kijker teweeg brengen.
Nou bij mij niet hoor al dat gekir en Ohhh en Ahhhh . Om nog maar niet te praten over de stompzinnige babytaal die mensen ineens uit gaan braken
pi_31566197
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:04 schreef cuall het volgende:

[..]

Nou bij mij niet hoor al dat gekir en Ohhh en Ahhhh . Om nog maar niet te praten over de stompzinnige babytaal die mensen ineens uit gaan braken
Hoe zal natalie klinken als die haar kinderstemmetje extra gaat benadrukken?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31566275
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hoe zal natalie klinken als die haar kinderstemmetje extra gaat benadrukken?
IIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHhhhhhhhh dat wil ik ECHT niet horen
pi_31567252
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:13 schreef cuall het volgende:

[..]

IIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHhhhhhhhh dat wil ik ECHT niet horen
Maak je niet druk, dat is waarschijnlijk niet voor het menselijk oor waarneembaar
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')