Dat mag je best weten, ik had eerst een aantal opties open, en heb er ook een paar geprobeerd (2 in 1 jaar) maar het werd niets, ik ben een twijfelaar. Maar op een gegeven moment had ik het, fotografie! Daar was ik al jaren mee bezig maar ik had echt een rotcamera. Aangezien de digitale spiegelreflexcamera aardig wat centen kostte, heb ik daar eerst voor gespaard. Toen ik hem eenmaal had vond ik het helemaal leuk, ben flink bezig geweest maar was zoiezo al te laat met toelatingsexamen voor de kunstacademie en dacht dus een jaar te werken en dan toelating te doen en fotografie te gaan studeren. Paar maanden later (schooljaar net begonnen) gooide ik mijn idee weer helemaal om, veel vrienden verdienden geen brood in de fotografie (na hun hbo) en er zijn zoveel 16 jarige die gratis fotoshoots aanbieden dat het moeilijk is om je hoofd boven water te houden met dit beroep. Dan maar weer een opleiding voor een vaste baan dacht ik. Interessen gaan uit naar Milieu, bos en natuurbeheer, planologie, buitenland, talen etc. Ik heb daarnaast nog wel meer interesses als schilderkunst en dressuur etc. maar daar ben ik geen uitblinker in, dus wil ik daar ook niet in verder. Nu heb ik een leuke tijdelijke baan als vertaler maar zie het toch niet zitten.
P.S. opleidingen die ik gedaan heb zijn hbo modemanagement op particuliere school waar ik 3 uur in de week les had en me doodverveelde voor 700 in de maand. Ben ik dus niet voor niets weggegaan. Daarna heb ik februari instroom small business & retail management gedaan, heel leuk maar de school weer niets, inholland. Was hun eerste februari instroom en het eerste halve jaar moest je maar in je vrije tijd gaan inhalen, daarnaast was de opleiding weer veel te saai en een zootje.
[ Bericht 10% gewijzigd door Suspicious18 op 18-10-2005 19:56:35 ]
Inmiddels lang geen 18 meer