Nee, die anderen, in een of ander huis ofzoquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat die verloskundigen zich uit gaan kleden en een lesbische scene opvoeren
Maar BB kennende zal dat wel weer niet...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef Razor21 het volgende:
Begin me zo nog af te trekken op die 2 zusters met dat lekkere kontje![]()
![]()
Der moeder, de bewonersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, die anderen, in een of ander huis ofzo
BB is ook zwaar, dan ga je niet een beetje liggen bevallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:07 schreef Bep het volgende:
Ik snap jullie kommentaren niet , bevallen is zwaar , dan ga je geen gezellige gesprekken houden, Ik vind dat Tanja het bijzonder goed doet !!!
Ho-ho... Ik ben twee keer bevallen en ze is echt flink!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:08 schreef Gigageil het volgende:
Wat een rustige vrouw is het toch .....moet zijn......: Wat een dooie trien is het toch , liefst zou ze een dutje doen tijdens een live bevalling voor heel NL![]()
Laten we hopen dat BB een sanctie oplegt omdat de bevalling te rustig is verlopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:10 schreef Scope het volgende:
Nou, ik vind het eerlijk waar heel goed hoe ze het doet. Ik had echt zo;n hysterische toestand verwacht, maar ze draagt het heel rustig.
duh, ze wilt niet dat de anderen haar hoort schreeuwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:10 schreef clauwheee het volgende:
Ze is echt rustig tot dusver!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ik had nooit gedacht dit te zeggen... maar ik wil de andere bewoners zien breien
Compleet functionele voorgeprogrammeerde robots. Dienen ter programavulling en entertainment voor het domme klapvee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, die anderen, in een of ander huis ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |