Ik had een flashback naar een heel irritant flashfilmpjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef ThE_ED het volgende:
You're an idiot!
Ik heb hem aangepastquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:16 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik had een flashback naar een heel irritant flashfilmpje
Nee? Echt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:16 schreef ILCILA het volgende:
vertaling ongeveer:
Ja dank je, k krijg allemaal trojan meldingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef ThE_ED het volgende:
-quote verwijderd-
is gewoon van albinoblacksheep, nooit problemen mee gehad, misschien omdat ie je browserscherm wil resizen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:20 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Ja dank je, k krijg allemaal trojan meldingen
Ja waarom niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:16 schreef ILCILA het volgende:
vertaling ongeveer:
Om maar eens een willekeurig voorbeeld te geven: Stel je voor dat ik in mijn auto rijd en ik geen gordel omheb. Een agent ziet het en wijst me hierop terecht. Zegt me het niet weer te doen en laat me gaan zonder bekeuring. Een 20 minuten laten wanneer je gewoon even aan het lopen bent zie je hem iets doen wat niet mag, je zegt er gewoon wat van. Maar opeens wil de agent je de bekeuring alsnog geven van die gordel.
Heeft hij wettelijk het recht om dit te doen...
Ja wtf is dat kreeg 3 trojan horse meldingen binnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:20 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Ja dank je, k krijg allemaal trojan meldingen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef ThE_ED het volgende:
You're an idiot!
Anders haal je die link even weg voordat er nog meer mensen op klikken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef ThE_ED het volgende:
Trojan-link
Tis gewoon een scriptje dat volgens mij niets kwaads in de zin heeft behalve irritant je browser resizen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:50 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Anders haal je die link even weg voordat er nog meer mensen op klikken.
Vrienden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:39 schreef ILCILA het volgende:
jeetje The Ed ga is even vrienden kopen ofzo,
Oh, sorry, door de kut-OP dacht ik dat dit ONZ was...quote:het topic te verneuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |