Komt er vanavond nog wat spectaculairs op de tv?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
Minister Donner hekelt 'Spuiten & Slikken'
Que?quote:
Je kunt sinds kort ook rechtstreeks quoten naar een post...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef Airelle het volgende:
Tranceptor mengt zich met serieuze argumenten in het B&H-topique..
(TMF VJ) Miljuschka
Bij dat soort uitdrukkingen 'harde sjaak' word ik altijd een beetje onpasselijkquote:
Hoe? Hoe? HOE?quote:Je kunt sinds kort ook rechtstreeks quoten naar een post...
Al uuuuuuuuuuurenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:05 schreef Zhenar het volgende:
Oeh de baby is er?!
Ja HALLO!!!!11!!quote:
Nee joh, Tanja gaat straks beseffen dat ze niet weet wat ze met dat kind aanmoet. En opeens wordt ze heel sociaal naar haar huisgenoten, om maar redenen te hebben om niet met die etter opgescheept te zitten. Ik ZEG het je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
Jocelyn Savanna (oid). Nou ja gelukkig maar zijn we van die onzin af... (nouja over een paar dagen tenminste).
Tanja is tof jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, Tanja gaat straks beseffen dat ze niet weet wat ze met dat kind aanmoet. En opeens wordt ze heel sociaal naar haar huisgenoten, om maar redenen te hebben om niet met die etter opgescheept te zitten. Ik ZEG het je!
"Jij mag wel even met haar spelen hoor!" tegen Lieske.
En vervolgens een paar uur in de jacuzzi liggen smoken.![]()
Ben je d'rquote:
Ik kijk dat baggerprogramma toch niet! Ik bedoelde dat gezever over die baby in de kranten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, Tanja gaat straks beseffen dat ze niet weet wat ze met dat kind aanmoet. En opeens wordt ze heel sociaal naar haar huisgenoten, om maar redenen te hebben om niet met die etter opgescheept te zitten. Ik ZEG het je!
"Jij mag wel even met haar spelen hoor!" tegen Lieske.
En vervolgens een paar uur in de jacuzzi liggen smoken.![]()
Sorrie hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kijk dat baggerprogramma toch niet! Ik bedoelde dat gezever over die baby in de kranten..
Ik vond haar vanaf het begin al tof hoorquote:
Ik vind d'r ook wel tof hoor. Tof in haar asocialiteiten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond haar vanaf het begin al tof hoor
Ik zie ook wel dat ze aardig asociaal kan zijn enzo, maar ze is nou ook weer geen John Exp. Rob ofzo, ik kan er wel om lachen
Jaaaja, en roken tijdens de zwangerschap is slecht, nou ze is niet de enige hoor die dat doet..
Ik dacht al.. als iemand dat moet kunnen waarderen is het Zhenar wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook wel tof hoor. Tof in haar asocialiteiten.
Idd! Hoe lang moeten we trouwens nog in subs blijven praten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht al.. als iemand dat moet kunnen waarderen is het Zhenar wel.
Geen idee, maar het staat wel stoer vind ik...hoewel sups ook tof zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd! Hoe lang moeten we trouwens nog in subs blijven praten?
Gekrijs.... jeetje nooit aan beginnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu zitten die andere bewoners met die rot baby opgescheept![]()
Zo enorm mee eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gekrijs.... jeetje nooit aan beginnen.
Ey Wytske krijgt haar eigen repotage!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo enorm mee eens![]()
.
Dat gekrijs.
Zoals Gordon al zei: "ik vind kinderen geweldig ... op foto's"
Morgen in de winkelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Wytske krijgt haar eigen repotage!
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
Kinderen kunnen hartstikke tof zijn..
.
Ja, zoalsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] en dan ben ik geen kind meer
Officiëel dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] en dan ben ik geen kind meer
Inderdaad.quote:
Kan wel... maar meestal pas als ze wat ouder zijn...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
.
Wat vind jij 'ouder'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kan wel... maar meestal pas als ze wat ouder zijn...
Ik bedoel een jaar of 4 of 5. Dan vind ik kinderen wel tof (niet elk kind).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat vind jij 'ouder'?
Het ligt volgens mij echt niet aan de leeftijd.
Meer aan het milieu waarin ze opgegroeid zijn, de vrienden met wie ze omgaan, etc.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoel een jaar of 4 of 5. Dan vind ik kinderen wel tof (niet elk kind).
Hehe, waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Zodra kinderen kunnen lopen en praten is voor mij de lol er wel af.
Jij met je mileu's, wat versta je onder normaal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn nichtje is nu 2 1/2.
En ze is echt kei-lief.![]()
![]()
Maar die is ook opgegroeid in een normaal milieu.
Nee man, dan kun je ze juist gaan vormen naar je eigen wil!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Met (kleine) kinderen kun je meer doen: spelen, praten, lachen, lopen, wandelen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |