Hehe, ik vier het ook altijd met vrienden en zoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:24 schreef Airelle het volgende:
Dizer, wij doen 'thuis' ook niets aan sinterklaaskado's hoor (en kerst sowieso niet). Maar ik vier het altijd met mijn vriendinnengroepje van school. (chocoladefondeu ofzo).
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:24 schreef Airelle het volgende:
Dizer
Kerst gaat om de gedachte inderdaad. Geloven in Jezusquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:28 schreef Airelle het volgende:
Sinterklaas gaat ook om kado's. Kerst niet per se (vind ik).
Nou dat is het voor mij ook niet helemaal maargoed.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kerst gaat om de gedachte inderdaad. Geloven in Jezus
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat is het voor mij ook niet helemaal maargoed.
*geeft aandacht... ga je mee douchen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:34 schreef Copycat het volgende:
Waarom voel ik me altijd genegeerd door jullie....
![]()
Que?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:33 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Oeeh.. ik moet douchen enzo, ik krijg om 11:15 mijn lenzen![]()
gepostquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk een in mijn FB.
Sinds gister...
Ik heb normaal een bril en zo, nu neem ik (omdat ik met tennis slecht zie en zo) contactlenzenquote:
Gezellig!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:34 schreef Copycat het volgende:
Waarom voel ik me altijd genegeerd door jullie....
![]()
Je vraagt wel veel aandacht hoor, zit je probleem niet daar? Dat je dus te veel aandacht vraagt?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gezellig!
Zeep jij mij eerst in?
En was je dan ook mijn haar?
En scrubben is ook wel fijn...
![]()
Is dat het?quote:
Ik moest toch zo 123 wat verzinnenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat het?
Ik ben gewoon te intergent voor jullie.
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:37 schreef Dizer het volgende:
Je vraagt wel veel aandacht hoor, zit je probleem niet daar? Dat je dus te veel aandacht vraagt?
[/psychiater-Dizer]
Er bestaat vast wel therapie voorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al?
Iedereen zegt altijd dat ik aandachtsgeil ben... en dat valt best mee, vind je niet?
![]()
Mijn ex-therapeut denkt daar anders over...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |