En ik maar denken... hij zeurt omdat ie er niet bijzit. Maar jah, niet iedereen lijkt op bupatihquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over..
Maar dat je je laat leiden door andermans meningen.. Doe ik nooit, vandaar ook wel mijn "slechte" smaak denk ik.
Volgens mij vrouwen.... en er is niks mis mee pberends eens gek te maken... hoewel ik betwijfel of ik dat kan aangezien ik niet als Charisma Carpenter uitgerust benquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar nou heb je pberends helemaal wild gemaakt. Maar aan de andere kant, ik weet nog steeds niet of ie op mannen of op vrouwen valt. Misschien beide
Neequote:
Je lijkt best op haarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij vrouwen.... en er is niks mis mee pberends eens gek te maken... hoewel ik betwijfel of ik dat kan aangezien ik niet als Charisma Carpenter uitgerust ben
Ja, dat grote tieten lang niet altijd mooier zijn dan kleine.quote:
Dat vind ik ookquote:
Whehehehe, nou ja iig bedanktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je lijkt best op haarAlleen, je bent gewoon meer de bereikbare versie, zeg maar (en das als een compliment bedoeld
)
True. Ik bedoel.. Lolo Ferrariquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat grote tieten lang niet altijd mooier zijn dan kleine..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik weet nog wel dat je hem een keer had veranderd voor een foto van dezelfde vent
Het gaat gewoon om dieprodent-smile
Nu heb ik jequote:
Is dat weer???????quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Hey, volg jij ANTM eigenlijk nog een beetje? Ik vind het een leuk seizoen tot nu toe.![]()
Idd! Is toch net afgelopen?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:07 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb zin in Sinterklaas!
Ik weet al wat ik krijg...:Aah wat leuk. Ik weet al wat ik krijg met kerst en sinterklaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |