Waarom?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
Wouter Bos is een verschrikkelijke man.
Ik sta niet achter Pvda, maar had hem liever als MP dan JPquote:
Wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en svenniepennie heb ik weer mijn AHX avatar terug. Ik wou alleen pberends even opgeilen
Onsympathiek, schijnheilig, slechte ideeën.quote:
Tjah, Pim is er niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Onsympathiek, schijnheilig, slechte ideeën.
En nu ga ik slapen.
Maar best een leuk hoofd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Onsympathiek, schijnheilig, slechte ideeën.
Zijn kontje schijnt zijn handelsmerk te zijn. Toch?quote:
Het is eng. Ik weet het. Ik doe het wel, maar verander het terug naar wat zij (svensational, bupatih, BVO, Tania18, babette21 en MissBliss) willen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik durf mijn avatar niet aan te passen, al die kritiek.
Wat een dramatische instelling zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
Ik doe het wel, maar verander het terug naar wat zij (svensational, bupatih en, Tania18, babette21 en MissBliss) willen.
Ja.........quote:
Deze isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik durf mijn avatar niet aan te passen, al die kritiek.
Daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet jou erbij te zetten
+ BVO
Ja maar nou heb je pberends helemaal wild gemaakt. Maar aan de andere kant, ik weet nog steeds niet of ie op mannen of op vrouwen valt. Misschien beidequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja.........
Maar bij nader inzien bedoelde ik Zhenar.
Ja maar je hippe G-Star broek mag best een scheurtje in hebben hoor. Is weer inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee het was donker en mijn hippe G-Star broek heeft het met succes doorstaan!![]()
Ben je hem nog niet zat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |