abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:03:03 #76
65846 Bocaj
47th President.
pi_31539077
Vanavond tussen 19:30 - 20:30 extra lange bb aflevering "Tanja's bevalling"
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:03:11 #77
132998 Zonnetje2102
Leef! Elke dag kan je laatste
pi_31539080
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:00 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ze zaten op gewoon rantsoen, dan mogen ze niet zelf bestellen. het strafrantsoen van uien en pindakaas is geloof ik alleen als ze een weekopdracht expres laten mislukken ofzo...
Oh okeey, dus maar dan hebben ze nog wel lekkere dingen maar ze mogen alleen niet zelf kiezen wat. en ik zag gister roel bestellen, mogen de andere bewoners dat ook eten?
Maar als ze nu dus gewoon doorgaan met breien en het niet halen dan hebben ze gewoon rantsoen maar al zouden ze nu stoppen dan is het dus noodrantsoen??
Af en toe begrijp ik er niks meer van, maar komt omdat ik het pas na 2 weken ben gaan volgen, las eens het fok forum en toen dacht ik hey dat ga ik ook eens kijken.. dus begin beetje gemist enzo:)
pi_31539081
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:02 schreef MissX het volgende:

[..]

ja morgenochtend is niet leuk, anders had ik ook de hh vannavond kunnen kijken. Ik moet wel kritiek kunnen leveren natuurlijk

Waar is Chantal eik?
die ligt te bedenken hoe ze tanja kan overhalen dat kind aan haar af te staan
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31539090
Tanja is nu wel DE grote kanshebber om big brother te winnen:)
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_31539095
wat zei rob nou over nomineren
pi_31539116
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef muizemeis het volgende:

[..]

die ligt te bedenken hoe ze tanja kan overhalen dat kind aan haar af te staan
Of ze is de snelste route uit het huis aan het zoeken en kaapt het kind zodirect gewoon mee
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:05:26 #82
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31539121
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef Zonnetje2102 het volgende:

[..]

Oh okeey, dus maar dan hebben ze nog wel lekkere dingen maar ze mogen alleen niet zelf kiezen wat. en ik zag gister roel bestellen, mogen de andere bewoners dat ook eten?
Roel mocht bestellen omdat hij door loting de bewoners was geworden die met Tanja mee mnocht eten deze week. dat was een beloning voor het halen van de rookopdracht en daarvoor is geloot tussen de drie die een week niet mochten roken (Roel, Dido en Chantal).
pi_31539135
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Dan moet ze wel tot 15 december blijven.
En eeerlijk gezegd denk ik niet dat ze zolang blijft.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:06:14 #84
65846 Bocaj
47th President.
pi_31539145
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:04 schreef lovebear het volgende:
wat zei rob nou over nomineren
Dat hij Dido nu niet kan nomineren.... was als grap bedoeld! (Dido moet Tanja helpen..)
pi_31539147
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef Zonnetje2102 het volgende:

[..]

Maar als ze nu dus gewoon doorgaan met breien en het niet halen dan hebben ze gewoon rantsoen maar al zouden ze nu stoppen dan is het dus noodrantsoen??
Af en toe begrijp ik er niks meer van, maar komt omdat ik het pas na 2 weken ben gaan volgen, las eens het fok forum en toen dacht ik hey dat ga ik ook eens kijken.. dus begin beetje gemist enzo:)
nee ze hebben vandaag wat extra lekkers gekregen ivm de bevalling.
en roel mag wel bestellen, omdat tanja 1 iemand aan mocht wijzen, van de drie die vorige week gestopt zijn met roken, om met haar lekker mee te eten. na loting is dat roel geworden.

dit keer zijn ze idd zelf gestopt met de weekopdracht, maar dat was omdat ze alhopeloos achter lagen en het nooit meer zouden halen. ik denk zelf dat BB het wel door de vingers zal zien ivm de geboorte van de baby, al hadden ze wel op schema gelegen namelijk, dan was het vandaag wel in de soep gelopen.
De nakende waarheid.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:06:30 #86
132998 Zonnetje2102
pi_31539149
En dat gedoe over de homo? want ik heb toen wel gezien dat menno moest doen alsof hij homo was, maar daarna niks meer over gezien of gehoord.
Hebben ze het daar gewoon niet meer over gehad of is er gezegd dat er niemand homosexueel was dat het een gerucht was? als ik dit soort vragen ergens anders moet stellen moeten jullie het zeggen hoor maar ik las eerst alleen maar dus dan hou je je niet zo mee bezig waar alles gepost moet worden
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:06:45 #87
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31539159
quote:
Dat denk ik dus echt niet. Haar medebwoners zullen haar nu echt wel gaan nomineren en omdat het kind weinig in beeld mag, zal zij ook weinig in beeld zijn en dus snel "uit het oog, uit het hart zijn" bij de stemmende TVkijkers.
pi_31539173
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat hij Dido nu niet kan nomineren.... was als grap bedoeld! (Dido moet Tanja helpen..)
tnx had t ff gemistd8 wat ander
pi_31539181
quote:
jaja .... leef je dan een beetje bij de dag ...

Tanja heeft niet de kans te winnen, daarvoor is de haat te groot, en die blijft het ook, ondanks dat ze een paar daagjes in het middelpunt staat ...
sterker nog, er gaat nog veel gebeuren en Tanja is nu opeens een 'hoge boom' en heeft geen 'bescherming' meer, ze heeft nu dr piek bereikt en kan ver vallen ...

zodra de 'magie van het momentum' volledig is uitgezogen en BB de gewenste 'nive shots' en publiciteit heeft gehaald is het weer terug naar de goot, voor Tanja
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31539183
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dan moet ze wel tot 15 december blijven.
En eeerlijk gezegd denk ik niet dat ze zolang blijft.
Die is binnen een paar weken vrijwillig opgestapt denk ik en hoop ik.
Anders moeten de bewoners het gehuil van de baby beu raken, denk namelijk niet dat ze nog genomineerd gaat worden. Puur uit angst dat ze het kind zo het huis uit zien gaan.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_31539185
doen bij jullie trouwens ook alleen maar stream 3 en 4 het?
pi_31539201
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef Bocaj het volgende:
Vanavond tussen 19:30 - 20:30 extra lange bb aflevering "Tanja's bevalling"
ga niet kijken als ik op de streams niks mag zien.
Dan ga ik niet voor de tv zitten om talpa te sponsoren.
Want de haat tegen talpa wordt met de dag groter.
^&*(%^&%&^(%(%( zender
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:08:56 #93
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31539202
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Zonnetje2102 het volgende:
En dat gedoe over de homo? want ik heb toen wel gezien dat menno moest doen alsof hij homo was, maar daarna niks meer over gezien of gehoord.
Hebben ze het daar gewoon niet meer over gehad of is er gezegd dat er niemand homosexueel was dat het een gerucht was? als ik dit soort vragen ergens anders moet stellen moeten jullie het zeggen hoor maar ik las eerst alleen maar dus dan hou je je niet zo mee bezig waar alles gepost moet worden
Ze hebben het Homo-gerucht erin gegooid zodat ze Menno de opdracht konden geven om net te doen alsof hij de Homo was. Voor alle duidelijkheid: niemand in het huis is Homo of althans niet uit de kast gekomen.

"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_31539204
2 doet t ook bij mij
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:09:25 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_31539219
quote:
Jezus, kan je mij even waarschuwen als jouw vragenuurtje voorbij is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:10:06 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_31539234
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef MissX het volgende:
doen bij jullie trouwens ook alleen maar stream 3 en 4 het?
Even herstarten, een en twee doen het allang weer.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:10:14 #97
18653 crew  D.
pi_31539239
zijn er ook mannen die Tanja graag zien bevallen of is dat een vrouwenkwaaltje?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:10:32 #98
132998 Zonnetje2102
pi_31539246
Bedankt allemaal ik ga voetballen en als mijn geluid het doet (want die doet het om een of andere vage reden weer eens niet) zal ik eens proberen om te streamen. Lijkt me wel leuk om te doen..
Bye
pi_31539247
quote:
ow jawel joh, hele rel geweest nog!!
menno moest ervoor zorgen dat hij de meeste stemmen kreeg als de bewoners voor de tweede keer gingen stemmen wie de homo was.. Menno heeft zeer overtuigend sommige bewoners 'stiekem' vertelt dat hij homo was en iedereen ging er vol voor,. missie geslaagd.
in de live uitzneding werd bekend dat het alleen maar een opdracht was en dat menno helemaal geen homo is.
Chantal vet over haar toeren want ze had hem echt gelooft en kan hem nu nooit meer vertrouwen, ow wat vreselijk dat iemand zooo kan liegen zeg, en ze had het er nog wel zo moeilijk mee dat menno homo was want.... kakelkakelkakel...
was erg grappig en chantal is er nog steeds niet overheen, terwijl eik joost er het hardst ingetuind was.
De nakende waarheid.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:10:43 #100
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31539251
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

ga niet kijken als ik op de streams niks mag zien.
Dan ga ik niet voor de tv zitten om talpa te sponsoren.
Want de haat tegen talpa wordt met de dag groter.
^&*(%^&%&^(%(%( zender
Adem diep in....................................................en adem langzaam alles uit, herhaal dit drie keer, ga relaxed op de bank zitten met een drankje oid en vergeet dat Talpa je ergert.....
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')