abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31559236
Ja jou posts stralen wel intellegentie uit (sarcasm.com)
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:33:04 #127
37248 BertV
Klei indiaan
pi_31559278
Dit is niet het moment om met mijn topsnelheid te patsen eh?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_31559324
Raptorix jij bent nog dommer dan ik dacht.

Remafstand gaat om dit:

Conditie van remsysteem (schijven/blokken/remvloeistof/leidingen)

Soort remsysteem (soort remvloeistof/soort schijven/soort blokken/stalen remleidingen etc.)

Soort banden (brede banden en banden met veel grip laten eerder stoppen)

Soort vering (auto duikt wel of niet tijdens remmen etc.)

Ga mij nou niet vertellen met je mongolen theorietjes, dit is de fucking werkelijkheid en je hebt heel wat meer nodig dan een rekenformule om je remafstand te bepalen
pi_31559384
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:35 schreef yup het volgende:

Remafstand gaat om dit:

Soort remsysteem (soort remvloeistof/soort schijven/soort blokken/stalen remleidingen etc.)

Ga mij nou niet vertellen met je mongolen theorietjes, dit is de fucking werkelijkheid en je hebt heel wat meer nodig dan een rekenformule om je remafstand te bepalen
Kijk ook al HAD je gelijk, het laatste gedeelte waarin je raportix z;n theorie een mongolen theorie noemt sterkt je niet echt in je betoog en laat wat mij betreft weer eens zien dat je een kleuter bent. Misschien ben je het niet, je drukt jezelf wel uit als iemand met het niveau van een kleuter. En daarom ben ik bang dat jij inschattingen op de weg ook maakt alszijnde een kleuter. Bloedjelink dus. Helemaal als je dan ook nog gaat roepen dat je alles onder controle hebt. Gewoon eng gewoon.
geen
pi_31559419
quote:

Remafstand gaat om dit:

ZUUUUUUUUUUUUUCHT, nogmaals al die punten die jij noemt zijn gedefinieerd als: deceleration constant, ik heb ook als voorbeeld gegeven dat die bij een m3 op 9.8 zijn vastgestelt, als overtuigend bewijs heb ik voor de grap ook nog eens laten zien dat bij een zelfs dubbel zo hoge deceleration constant de remweg alsnog meer als 200 meter is. Maar goed probeer het eens uit zou ik zeggen, wedden dat je me 255 niet binnen 200 meter stil staat? Ik wil er een rootje met je op wedden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:43:20 #131
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_31559498
Nekschot voor die aso. Zo debiel hard rijden doet-ie maar in zijn eigen achtertuin. En anders koopt-ie een stuk woestijn ergens in verweggistan.

Echt waar, deporteren die hap.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:43:36 #132
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31559502
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:21 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Aaaaaw, jongens, laten we allemaal even een liedje zingen voor onze grote lieve erwinrommel. Want erwinrommel denkt zo goed aan mij als hij met 200+ over de snelweg raast. Wat een lieve schat is het toch ook. Zo'n lieve jongen.
*kots*
Jullie hoeven geen liedje voor me te zingen. Dat is echt niet nodig.
Een lieve jongen ben in niet altijd geweest, maar asociaal toch zeer zeker niet.
Bij het autorijden hou ik juist nadrukkelijk rekening met de capriolen die enkele andere weggebruikers menen te moeten uitvoeren.
Bij het inhalen dien je te kijken in je spiegels om te zien of er sneller verkeer links achter je aan komt zetten. Als je dan toch rucksichloss naar links schiet zonder te kijken ben je asociaal bezig. Niet denkend dat ander verkeer moet remmen.

Ik rij snel ja. Soms over de 230 per uur op de autobahn.
In Nederland als ik daar ben geregeld tegen de 170 per uur. Idd genoeg voor een boete en te weinig voor inname van de auto en rijbewijs.

Anticiperen, en nogmaals anticiperen, rekening houden met wat de andere weggebruiker gaat doen. Dit houd je scherp in concentratie en je brengt anderen niet onnodig in gevaar door zo te handelen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_31559537
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:16 schreef MartijnA3 het volgende:
Jammer alleen dat je de naam niet spellen kan.
Ach ja..
Rondje mee?
pi_31559555
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

ZUUUUUUUUUUUUUCHT, nogmaals al die punten die jij noemt zijn gedefinieerd als: deceleration constant, ik heb ook als voorbeeld gegeven dat die bij een m3 op 9.8 zijn vastgestelt, als overtuigend bewijs heb ik voor de grap ook nog eens laten zien dat bij een zelfs dubbel zo hoge deceleration constant de remweg alsnog meer als 200 meter is. Maar goed probeer het eens uit zou ik zeggen, wedden dat je me 255 niet binnen 200 meter stil staat? Ik wil er een rootje met je op wedden.
Hoe vaak moet ik het jou uitleggen dat het per auto afhangt of je wel of niet binnen 200 meter stil staat? De gemiddelde knaak auto staat echt niet binnen 200 meter stil met 255, maar hey met die gemiddelde knaak auto haal je die snelheden niet eens

Oh ja: de BMW M6 doet heeft een stopafstand van 140 meter bij 200 km/u.

http://64.233.161.104/search?q=cache:qQjomw5aZvAJ:reuselcity.nl/v7/index.php%3Fforum_id%3D14%26topic_id%3D100146+stopafstand+bmw&hl=nl
pi_31559565
Het is raar dat juist de anderen met hun acties altijd de oorzaak zijn van gevaar op de weg en jij zelf niet. Dat duidt er volgens mij op dat je totaal geen zelfreflectie hebt en je niet weet waar je mee bezig bent. Want per definitie ben jij ongeacht jouw rijgedrag WEL goed bezig en de ander NIET.
geen
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:47:27 #136
110987 ErwinRommel
pi_31559575
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je met zulke snelheden rijd dan weet de bestuurder vaak zat zijn eigen begrenzingen van remweg tot relatie van snelheid.
Dus de anticipatie op het rijgedrag compenseerd het geheel.
Snelheid neemt vaak al af zodra er enig gevaar op de loer ligt, dus remt men af en dus is de remweg ook weer korter.
Of je moet de botte rijder hebben zonder besef van realiteit en als een ongeleid projectiel door blijven gassen bij evt gevaar voor, rechts of achter je.
pi_31559616
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:46 schreef yup het volgende:
Hoe vaak moet ik het jou uitleggen dat het per auto afhangt of je wel of niet binnen 200 meter stil staat? De gemiddelde knaak auto staat echt niet binnen 200 meter stil met 255, maar hey met die gemiddelde knaak auto haal je die snelheden niet eens
Welke auto staat bij 255 binnen de 200 meter stil? En in welke auto rijdt erwinrommel? Want als we die 2 gegevens weten kunnen we heel makkelijk een conclusie trekken of erwinrommel daadwerkelijk weet waar hij mee bezig is. Mag je meteen jouw auto/motor + bijbehorende remweg opnoemen, 'dude'.
Mooi dit.
geen
pi_31559672
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Welke auto staat bij 255 binnen de 200 meter stil? En in welke auto rijdt erwinrommel? Want als we die 2 gegevens weten kunnen we heel makkelijk een conclusie trekken of erwinrommel daadwerkelijk weet waar hij mee bezig is. Mag je meteen jouw auto/motor + bijbehorende remweg opnoemen, 'dude'.
Mooi dit.
Kijk ik weet niet hoe ik dit ga vertellen aan je maar jij bent dom, en niet een beetje ook.

Waar heb ik beweerd dat de auto van die gast of dat die van mij 255 haalt?

255 KAN NIET EENS IN ME AUTO OF JE MOET HEM VAN EEN RAVIJN AFGOOIEN, ook bergaf kan het niet want je zit dan iets wat de toerenbegrenzer heet, maar dat wist je wel zeker (sarcasm.nl).

Zucht zucht zucht EN NOG eens zucht.
pi_31559721
ja jongen, iedereen is dom behalve jij. Je bent goed bezig, 'dude'!
geen
pi_31559733
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:53 schreef yup het volgende:
Kijk ik weet niet hoe ik dit ga vertellen aan je maar jij bent dom, en niet een beetje ook.
Nee hoor, die natte flamoes is helemaal niet dom.
En jij hebt wel gelijk, het ligt er maar net aan wat voor remmen je eronder hebt hangen.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:58:04 #141
110987 ErwinRommel
pi_31559786
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Mooi dit.
Ik reed voorheen met een Opel Zafira OPC Turbo(mag je zelf de gegevens van opzoeken) en een Volvo VX70. Binnenkort zal die Opel Zafira OPC T worden vervangen door een Opel Signum 3.0 V6 CDTI Ecotec.
Die Volvo kan niet echt harder dan 220 per uur. OPC echter weer wel.
pi_31559790
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef natte-flamoes het volgende:
ja jongen, iedereen is dom behalve jij. Je bent goed bezig, 'dude'!
Ik wil je best vertellen hoe lang de stopafstand is.

Knoop dit maar goed in je oren: een auto die geen 255 haalt, gaat ook geen 255 rijden. Ergo, je hebt geen FUCK aan de stopafstand vanaf 255 km/u.

GESNOPEN?

En voor zulke snelheden kan je geen bullshit theorieen verzinnen, het gaat om banden remmen etc. je moet het proberen en dan weet je je remafstand, geen gelul met formules en dergelijke.
pi_31559871
quote:
Remafstand gaat om dit:
Je vergeet de belangrijkste factor: de bestuurder.
Met de formule kom je uit op de remweg in een optimale situatie. In de praktijk zal de remweg dus vrijwel altijd veel langer zijn.
pi_31559959
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef nerd4sale het volgende:

[..]

Je vergeet de belangrijkste factor: de bestuurder.
Met de formule kom je uit op de remweg in een optimale situatie. In de praktijk zal de remweg dus vrijwel altijd veel langer zijn.
Klopt maar stop dezelfde bestuurder in een Kadett of een M6 en de M6 zal altijd op iedere snelheid eerder stilstaan.

Oh ja, die dikke auto's zijn per definitie veiliger, want een Fiat Pinda staat dus echt niet eerder stil dan een een dikke M6. M6 staat stil in 36 meter ofzo vanaf de 100...
pi_31560017
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef yup het volgende:
[..]
Klopt maar stop dezelfde bestuurder in een Kadett of een M6 en de M6 zal altijd op iedere snelheid eerder stilstaan.
Uiteraard. Voor het berekenen van de theoretische remafstand ga je natuurlijk ook uit van de gespecificeerde maximale vertraging. En die varieert per auto.
pi_31560035
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef yup het volgende:
ofzo
Lekker he? die duim van je.
geen
pi_31560091
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:12 schreef natte-flamoes het volgende:
Ja maar onder productiewagens hangen ze andere remmen. Weet jij ook wel.
pi_31560236
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Ja maar onder productiewagens hangen ze andere remmen. Weet jij ook wel.
Wat ik weet is dat figuren als yup in hun verhalen vergeten dat er andere mensen op de weg rijden die er niet vanuit gaan dat ze wagens met een snelheid van 200+ langs hun oren vliegen. Dan kan iemand als yup nog zo hard roepen dat het hard rijden anticiperen anticiperen anticiperen is, maar wanneer iemand op de snelweg die een figuur als yup met zo'n hoge snelheid niet achterzich op ziet komen en een normale handeling uitvoert waardoor een ongeval ontstaat dan kan yup nog zo hard anticiperen, in dat geval heeft hij een te hoge snelheid om zelfs maar even te denken aan het woord anticiperen. Hij rijdt daarvoor te hard. Je kunt dan nu wel blijven steken op remweg etc etc, hij rijdt simpelweg niet alleen op de snelweg. Duitsland is een ander verhaal, omstandigheden zijn daar vaker gunstiger voor hogere snelheden.
geen
pi_31561152
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:12 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wat ben jij een grote fucking loser
quote:
BMW geeft de M6 uiteraard geen doorsnee setje remmen mee. Met het stopsysteem kan het sportmodel onder droge omstandigheden binnen 36 meter vanaf 100 km/h stilgezet worden. Volgens de fabrikant bedraagt de stopafstand vanaf 200 km/h slechts 140 meter
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=30488
pi_31561207
Wie heeft hier een bmw m6? Jij? erwinrommel? Niet toch? Dus waarom haal je dan toch dat voorbeeld er bij man? Laten de prestaties van de bmw m6 zien dat jullie 170 op de snelweg mogen en kunnen? De m6 kan me aan de reet roesten, ik heb het over dat asociale gedrag van jou en erwinrommel!
Beschaafde gast!
geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')