idd een hele ophef. De straf is de consequentie van het snelle rijden. Dat zal hij vast ook wel weten. Is vast even zuur.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:34 schreef BertV het volgende:
man rijdt te hard...
man krijgt straf...
Wat een ophef.![]()
Dude, stfu.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:56 schreef natte-flamoes het volgende:
Het is onverantwoord omdat je medeweggebruiker er niet vanuit gaat dat er een gek achterhem op komt met een dergelijke hoge snelheid.
Echt, ik ben benieuwd, stel je wordt aangehouden door de politie, je moet je rijbewijs + auto inleveren. Vertel jij de beste man dan als verweer dat je, en ik citeer je even: 'ik sneller anticipeer en zaken sneller voor en achter me doorheb igv obstakels en andere weggebruikers' en je dan wegkomt met een schouderklopje? Ach stom van me, nee je hebt gelijk, de politie is er alleen om jou te pesten omdat zji het jou niet gunnen dat je met je speeltje 170+ mag rijden. Nee echt, grote verantwoordelijke jongen ben je hoor, erwinrommel! Misschien nog wel beter dan yup zelfs!
'dude', 'dude' een keer op met je 'dude', 'dude'quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:00 schreef yup het volgende:
Dude, stfu.
Anticiperen en nog eens 3 maal anticiperen. Dat is het hele eiereneten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:56 schreef natte-flamoes het volgende:
Het is onverantwoord omdat je medeweggebruiker er niet vanuit gaat dat er een gek achterhem op komt met een dergelijke hoge snelheid.
Echt, ik ben benieuwd, stel je wordt aangehouden door de politie, je moet je rijbewijs + auto inleveren. Vertel jij de beste man dan als verweer dat je, en ik citeer je even: 'ik sneller anticipeer en zaken sneller voor en achter me doorheb igv obstakels en andere weggebruikers' en je dan wegkomt met een schouderklopje? Ach stom van me, nee je hebt gelijk, de politie is er alleen om jou te pesten omdat zji het jou niet gunnen dat je met je speeltje 170+ mag rijden. Nee echt, grote verantwoordelijke jongen ben je hoor, erwinrommel! Misschien nog wel beter dan yup zelfs!
Als je met 200+ iemand aanrijd dan ben je gewoon fout, ook al wisselde die auto van baan...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:00 schreef natte-flamoes het volgende:
he, langzaamrijders zijn ook niet goed bezig, maar iemand die met 30 km iemand aanrijdt of iemand die met 200+ iemand aanrijdt, ik denk dat daar wel een niet te onderschatten verschil in zit. Maar inderdaad, langzaamrijders zijn ook verkeerd bezig.
Ik vind je ronduit asociaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Anticiperen en nog eens 3 maal anticiperen. Dat is het hele eiereneten.
Dat jij zo tegen het hardrijden bent en het zelfs als asociaal ziet tja,......dat is dan jou probleem.
Ik ben zelf ook enkele keren gepakt toen ik harder reed dan was toegestaan. Tja, dan betaal ik de boete en ik ga niet klagen tegeonover de agent die me tot stoppen dwingt. Ik wist dat ik te hard reed, en accepteer de boete. Die agent doet ook enkel zijn werk.
En ja, ook met hoge snelheid rij ik verantwoord. Zul je wellicht niet geloven, maar het is toch echt zo.
30 kilometer rij je niet op een meer dan lege snelweg. Dat is zelfs ook strafbaar. Net als tehard rijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:00 schreef natte-flamoes het volgende:
he, langzaamrijders zijn ook niet goed bezig, maar iemand die met 30 km iemand aanrijdt of iemand die met 200+ iemand aanrijdt, ik denk dat daar wel een niet te onderschatten verschil in zit. Maar inderdaad, langzaamrijders zijn ook verkeerd bezig.
dat is jou goed recht om dat te vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:07 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik vind je ronduit asociaal.
Dat klopt, en daarom zeg ik het ook. Je bent asociaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:14 schreef ErwinRommel het volgende:
dat is jou goed recht om dat te vinden.
Het 'maar de teringlijers van de politie treed hier natuurlijk niet tegenop want geen geld in het laatje. Hardrijders zijn makkelijker te pakken.' laat je nou echt niet bepaald doordacht en verantwoordelijk overkomen hoor. Als jij roept dat jij zo verantwoordelijk bezig bent op de weg met je hoge snelheid maar je jezelf tegelijkertijd op dit forum op zo'n manier profileert dan zit daar echt iets niet goed hoor. Je drukt jezelf op een erg laag niveau uit, en dat rijmt totaal niet met 'verantwoordelijkheden' en 'weten wat je doet'.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:13 schreef yup het volgende:
Dit gaat toch wellus nietus worden...
Jouw acties lijken eerder een resultaat van gefrustreerde ervaringen. Acties van mensen op de weg waar jij gefrustreerd over bent met als gevolg een afzetting tegen de regels en een insteek van 'ik weet zelf het best wat ik doe' en 'de anderen om me heen zijn fout, niet ik'.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:13 schreef yup het volgende:
Dit is nog maar een greep uit de ervaringen die ik heb meegemaakt, sommige mensen hebben hun rijbewijs echt bij een pakje boter gekregen...
Aaaaaw, jongens, laten we allemaal even een liedje zingen voor onze grote lieve erwinrommel. Want erwinrommel denkt zo goed aan mij als hij met 200+ over de snelweg raast. Wat een lieve schat is het toch ook. Zo'n lieve jongen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:19 schreef yup het volgende:
Flamoesje een ding voor jou:
Ik vind de mensen die van andere verwachten dat ze hun leven veiliger gaan maken nogal asociaal en onverantwoordelijk. Alsof ze zelf niet hoeven op te letten.
Iemand die asociaal is denkt alleen aan zichzelf, en meneer ErwinRommel doet dat dus niet.
Mij hoef je niet te vertellen hoe ik moet rijden vriend, dat zeg ik alvast.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Jouw acties lijken eerder een resultaat van gefrustreerde ervaringen. Acties van mensen op de weg waar jij gefrustreerd over bent met als gevolg een afzetting tegen de regels en een insteek van 'ik weet zelf het best wat ik doe' en 'de anderen om me heen zijn fout, niet ik'.
Ik weet niet hoor, maar zulke zaken duiden eerder op een onverantwoordelijk gedrag en niet de mogelijkheid hebben om verder te kijken dan je neus lang is dan verantwoordelijk gedrag en weten wat de gevolgen zijn van je eigen acties. Kortom, je komt over als een klein kind.
Kijk ook al HAD je gelijk, het laatste gedeelte waarin je raportix z;n theorie een mongolen theorie noemt sterkt je niet echt in je betoog en laat wat mij betreft weer eens zien dat je een kleuter bent. Misschien ben je het niet, je drukt jezelf wel uit als iemand met het niveau van een kleuter. En daarom ben ik bang dat jij inschattingen op de weg ook maakt alszijnde een kleuter. Bloedjelink dus. Helemaal als je dan ook nog gaat roepen dat je alles onder controle hebt. Gewoon eng gewoon.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:35 schreef yup het volgende:
Raptorix jij bent nog dommer dan ik dacht.
Remafstand gaat om dit:
Conditie van remsysteem (schijven/blokken/remvloeistof/leidingen)
Soort remsysteem (soort remvloeistof/soort schijven/soort blokken/stalen remleidingen etc.)
Soort banden (brede banden en banden met veel grip laten eerder stoppen)
Soort vering (auto duikt wel of niet tijdens remmen etc.)
Ga mij nou niet vertellen met je mongolen theorietjes, dit is de fucking werkelijkheid en je hebt heel wat meer nodig dan een rekenformule om je remafstand te bepalen
ZUUUUUUUUUUUUUCHT, nogmaals al die punten die jij noemt zijn gedefinieerd als: deceleration constant, ik heb ook als voorbeeld gegeven dat die bij een m3 op 9.8 zijn vastgestelt, als overtuigend bewijs heb ik voor de grap ook nog eens laten zien dat bij een zelfs dubbel zo hoge deceleration constant de remweg alsnog meer als 200 meter is. Maar goed probeer het eens uit zou ik zeggen, wedden dat je me 255 niet binnen 200 meter stil staat? Ik wil er een rootje met je op wedden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:35 schreef yup het volgende:
Raptorix jij bent nog dommer dan ik dacht.
Remafstand gaat om dit:
Conditie van remsysteem (schijven/blokken/remvloeistof/leidingen)
Soort remsysteem (soort remvloeistof/soort schijven/soort blokken/stalen remleidingen etc.)
Soort banden (brede banden en banden met veel grip laten eerder stoppen)
Soort vering (auto duikt wel of niet tijdens remmen etc.)
Ga mij nou niet vertellen met je mongolen theorietjes, dit is de fucking werkelijkheid en je hebt heel wat meer nodig dan een rekenformule om je remafstand te bepalen
Jullie hoeven geen liedje voor me te zingen. Dat is echt niet nodig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:21 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Aaaaaw, jongens, laten we allemaal even een liedje zingen voor onze grote lieve erwinrommel. Want erwinrommel denkt zo goed aan mij als hij met 200+ over de snelweg raast. Wat een lieve schat is het toch ook. Zo'n lieve jongen.
*kots*
Ach ja..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:16 schreef MartijnA3 het volgende:
Jammer alleen dat je de naam niet spellen kan.![]()
Hoe vaak moet ik het jou uitleggen dat het per auto afhangt of je wel of niet binnen 200 meter stil staat? De gemiddelde knaak auto staat echt niet binnen 200 meter stil met 255, maar hey met die gemiddelde knaak auto haal je die snelheden niet eensquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
ZUUUUUUUUUUUUUCHT, nogmaals al die punten die jij noemt zijn gedefinieerd als: deceleration constant, ik heb ook als voorbeeld gegeven dat die bij een m3 op 9.8 zijn vastgestelt, als overtuigend bewijs heb ik voor de grap ook nog eens laten zien dat bij een zelfs dubbel zo hoge deceleration constant de remweg alsnog meer als 200 meter is. Maar goed probeer het eens uit zou ik zeggen, wedden dat je me 255 niet binnen 200 meter stil staat? Ik wil er een rootje met je op wedden.
Als je met zulke snelheden rijd dan weet de bestuurder vaak zat zijn eigen begrenzingen van remweg tot relatie van snelheid.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
ZUUUUUUUUUUUUUCHT, nogmaals al die punten die jij noemt zijn gedefinieerd als: deceleration constant, ik heb ook als voorbeeld gegeven dat die bij een m3 op 9.8 zijn vastgestelt, als overtuigend bewijs heb ik voor de grap ook nog eens laten zien dat bij een zelfs dubbel zo hoge deceleration constant de remweg alsnog meer als 200 meter is. Maar goed probeer het eens uit zou ik zeggen, wedden dat je me 255 niet binnen 200 meter stil staat? Ik wil er een rootje met je op wedden.
Welke auto staat bij 255 binnen de 200 meter stil? En in welke auto rijdt erwinrommel? Want als we die 2 gegevens weten kunnen we heel makkelijk een conclusie trekken of erwinrommel daadwerkelijk weet waar hij mee bezig is. Mag je meteen jouw auto/motor + bijbehorende remweg opnoemen, 'dude'.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:46 schreef yup het volgende:
Hoe vaak moet ik het jou uitleggen dat het per auto afhangt of je wel of niet binnen 200 meter stil staat? De gemiddelde knaak auto staat echt niet binnen 200 meter stil met 255, maar hey met die gemiddelde knaak auto haal je die snelheden niet eens
Kijk ik weet niet hoe ik dit ga vertellen aan je maar jij bent dom, en niet een beetje ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Welke auto staat bij 255 binnen de 200 meter stil? En in welke auto rijdt erwinrommel? Want als we die 2 gegevens weten kunnen we heel makkelijk een conclusie trekken of erwinrommel daadwerkelijk weet waar hij mee bezig is. Mag je meteen jouw auto/motor + bijbehorende remweg opnoemen, 'dude'.
Mooi dit.
Nee hoor, die natte flamoes is helemaal niet dom.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:53 schreef yup het volgende:
Kijk ik weet niet hoe ik dit ga vertellen aan je maar jij bent dom, en niet een beetje ook.
Ik reed voorheen met een Opel Zafira OPC Turbo(mag je zelf de gegevens van opzoeken) en een Volvo VX70. Binnenkort zal die Opel Zafira OPC T worden vervangen door een Opel Signum 3.0 V6 CDTI Ecotec.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Welke auto staat bij 255 binnen de 200 meter stil? En in welke auto rijdt erwinrommel? Want als we die 2 gegevens weten kunnen we heel makkelijk een conclusie trekken of erwinrommel daadwerkelijk weet waar hij mee bezig is. Mag je meteen jouw auto/motor + bijbehorende remweg opnoemen, 'dude'.
Mooi dit.
Ik wil je best vertellen hoe lang de stopafstand is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef natte-flamoes het volgende:
ja jongen, iedereen is dom behalve jij. Je bent goed bezig, 'dude'!
Je vergeet de belangrijkste factor: de bestuurder.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:35 schreef yup het volgende:
Remafstand gaat om dit:
Conditie van remsysteem (schijven/blokken/remvloeistof/leidingen)
Soort remsysteem (soort remvloeistof/soort schijven/soort blokken/stalen remleidingen etc.)
Soort banden (brede banden en banden met veel grip laten eerder stoppen)
Soort vering (auto duikt wel of niet tijdens remmen etc.)
Ga mij nou niet vertellen met je mongolen theorietjes, dit is de fucking werkelijkheid en je hebt heel wat meer nodig dan een rekenformule om je remafstand te bepalen
Klopt maar stop dezelfde bestuurder in een Kadett of een M6 en de M6 zal altijd op iedere snelheid eerder stilstaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste factor: de bestuurder.
Met de formule kom je uit op de remweg in een optimale situatie. In de praktijk zal de remweg dus vrijwel altijd veel langer zijn.
Uiteraard. Voor het berekenen van de theoretische remafstand ga je natuurlijk ook uit van de gespecificeerde maximale vertraging. En die varieert per auto.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef yup het volgende:
[..]
Klopt maar stop dezelfde bestuurder in een Kadett of een M6 en de M6 zal altijd op iedere snelheid eerder stilstaan.
Lekker he? die duim van je.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef yup het volgende:
ofzo
Ja maar onder productiewagens hangen ze andere remmen. Weet jij ook wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:12 schreef natte-flamoes het volgende:
Lekker he? die duim van je.
Wat ik weet is dat figuren als yup in hun verhalen vergeten dat er andere mensen op de weg rijden die er niet vanuit gaan dat ze wagens met een snelheid van 200+ langs hun oren vliegen. Dan kan iemand als yup nog zo hard roepen dat het hard rijden anticiperen anticiperen anticiperen is, maar wanneer iemand op de snelweg die een figuur als yup met zo'n hoge snelheid niet achterzich op ziet komen en een normale handeling uitvoert waardoor een ongeval ontstaat dan kan yup nog zo hard anticiperen, in dat geval heeft hij een te hoge snelheid om zelfs maar even te denken aan het woord anticiperen. Hij rijdt daarvoor te hard. Je kunt dan nu wel blijven steken op remweg etc etc, hij rijdt simpelweg niet alleen op de snelweg. Duitsland is een ander verhaal, omstandigheden zijn daar vaker gunstiger voor hogere snelheden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Ja maar onder productiewagens hangen ze andere remmen. Weet jij ook wel.
Wat ben jij een grote fucking loserquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:12 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Lekker he? die duim van je.
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=30488quote:BMW geeft de M6 uiteraard geen doorsnee setje remmen mee. Met het stopsysteem kan het sportmodel onder droge omstandigheden binnen 36 meter vanaf 100 km/h stilgezet worden. Volgens de fabrikant bedraagt de stopafstand vanaf 200 km/h slechts 140 meter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |