voor een keertje was het wel mooi, maar volgende keer toch maar uit overijssel weg. We hebben nu Duin & Strand bij Renesse op het oog.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:45 schreef c0nd0r het volgende:
wat veel mensen kennen Dennenoord
ik ben er zelf dan wel nog nooit geweest omdat ik zelf in Ommen woon maar wel goeie verhalen over gehoord! Wel cool dat we tog nog zo in trek zijn hier op het platteland
Nog iemand die deze kant opkomt in 1 of andere vakantie?
Zelf ben ik aan het begin vd zomervakantie met een paar vrinden in een huisje gaan zitten in 1 of ander park vlakbij utrecht, maar das geen aanrader voor de rest alleen maar oudjes daar
Daar ben ik dit jaar geweest, zeer geslaagd!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
voor een keertje was het wel mooi, maar volgende keer toch maar uit overijssel weg. We hebben nu Duin & Strand bij Renesse op het oog.![]()
Gekkenhuis daarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:06 schreef zenith_ust het volgende:
ik ben voor volgend jaar ook op zoek die appelhof ziet er heel leuk uit .. zo op de foto's
Oftewel een ideale vakantie!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:41 schreef NiekieW. het volgende:
Duin en strand oftewl Puin en stront is niet zo veel, alleen maar boeren die zich heel de dag klem zuipen en kansloos biertorens gaan bouwen.
verklaar nader... waarom vind jij het niks.. wat voor volk ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:46 schreef Brembo het volgende:
Appelhof eens en nooit meer, wat een volk kwam daar of ik zat verkeerd.
je vergeet iets, de dagelijkse bezoekjes van een ambulance om mensen met alcoholvergiftiging af te voerenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:59 schreef Messenga het volgende:
Appelhof staat toch bekend als : Zuipen, neuken,drugs, soa ?
ja dat is leuk he, zelf nuchter en de rest van de kaartquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:01 schreef jel het volgende:
vooral als je nuchter bent die anderen dom zien doen![]()
mooi was die tijd...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:59 schreef Messenga het volgende:
Appelhof staat toch bekend als : Zuipen, neuken,drugs, soa ?
Dat valt ook nog wel mee, heb ik namelijk niets van gemerkt (en goh nee, ik ben niet zo'n boer)...ik vond het vorig jaar supermooi...goede aanrader dus!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:41 schreef NiekieW. het volgende:
Duin en strand oftewl Puin en stront is niet zo veel, alleen maar boeren die zich heel de dag klem zuipen en kansloos biertorens gaan bouwen.
Ja, daar staan ze daar bekend om. Wij werden er ook een paar keer bijna afgetrapt binnen een week, lastig zijn ze daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:51 schreef BrauN het volgende:
Duin & Strand in Scharendijke, vlakbij Renesse. Twee keer geweest, dolle pret. Laatste keer wel na vier dagen al van die camping afgekickt, maar toch plezier gehad.
I get your point!!!!!! SUPERVAKANTIEquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oftewel een ideale vakantie!![]()
(Toen ik 16/17 was)
Bij ons werd iemands bandje afgepakt en 4 van ons moesten voor straf op dat voetbalveldje aan de overkant slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:57 schreef dady het volgende:
[..]
Ja, daar staan ze daar bekend om. Wij werden er ook een paar keer bijna afgetrapt binnen een week, lastig zijn ze daar.
Klopt, als je snachts wilde praten moest je naar het strand of de schuur gaan of in de tent gaan zitten. Dat was echt belachelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef Jurrio het volgende:
Hmm wij ook...omdat we toevallig aan het begin van het straatje stonden en de muziek lekker aan hadden staan, zo'n drie a vier waarschuwingen gehad...beetje kinderachtig, aangezien het immers een jongerencamping is...je mag daar bijna niets, zelfs niet 's nachts buiten zitten praten...dat was het enige minpuntje daar...verder was het top.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |