abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31533265
Sinds kort heb ik gaan (bij)baantje meer. Dit houdt in dat ik alleen alimentatie en studiefinanciering heb. Nu willen ze van mij een berekening zien hoeveel mijn inkomsten zijn het komend jaar.

Ik weet nog niet wat ik ga verdienen met een nieuw baantje of stage.
Dus ik ga alleen uit van de alimentatie en studiefinanciering, telt dit ook als inkomen?
Dit moet namelijk ingevuld worden op het zorgtoeslag formulier.
De calculators op internet vertrouw ik ook niet, aangezien de laaste vraag is:
"Ontvangt u: Loon ,uitkering of pensioen" Mijn antwoord is dan dus nee want ik ontvang immers allimentatie en studiefinanciering. Klopt het dan dat ik dan 0 euro in te komen heb wat ik in moet vullen?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:49:49 #2
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_31533450
Studiefinanciering wordt niet meegerekend met je verzamelinkomen.

Allimentatie moet ik even voor je nazoeken...

-edit-

Ik zou even bellen met de Belastingtelefoon en je vraag over het wel of niet meetellen van je allimentatie daar neerleggen.

Nummer is: 0800 - 0543 (gratis)

Laat het ons nog even weten
Het leven is geen krentenbol.
pi_31533895
volgens mij was er ergens een centraal topic over zortoeslagvragen, maar waar?
pi_31537374
na lang aan de telefoon gehangen te hebben (achtelijk dat ze niet meteen weten wat er moet gebeuren met de allimentatie, er zijn er volgens mij best wel veel die dat ontvangen) blijkt dat allimentatie wel als inkomen wordt gezien.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:48:22 #5
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_31537465
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:42 schreef Apekoek het volgende:
na lang aan de telefoon gehangen te hebben (achtelijk dat ze niet meteen weten wat er moet gebeuren met de allimentatie, er zijn er volgens mij best wel veel die dat ontvangen) blijkt dat allimentatie wel als inkomen wordt gezien.
Oke

Verder nog vragen over je zorgtoeslag?
Het leven is geen krentenbol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')