De TS denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
Nu in de aanbieding bij Vodafone. Van ¤180 naar ¤150. Ik sta op het punt deze mobiel te kopen.
Iemand ervaring met deze Sony Ericsson?
Op naam. Moet wel aardig rap gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
Inderdaad. Nu maar wachten totdat ie online komt. Kan nog lang duren, ik zie namelijk dat ie aan pallets sorteren doet.
I'm onlinequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Op naam. Moet wel aardig rap gaan.![]()
Die oordopjes kun je bij de mediamarkt kopen..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef wdn het volgende:
Ik heb deze ook.
Probleem:
Weet iemand waar je de stereo(!) koptelefoontjes kunt kopen voor deze telefoon?
Vodafone heeft ze nietZe hebben alleen die met 1 oordopje en dat werkt niet echt met radio
Goed geluid.
Bluetooth in Ubuntu werkt met deze telefoon.
Foto's nemen en de camera is makkelijk.
Internetten voor sport, bioscoop, nieuws ed is handig.
Wat me tegenvalt is de ruimte om dingen erop te zetten.
En na 2 maanden Jewel Questen is dat ding om links/rechts/omhoog/omlaag te gaan niet meer zo vlekkeloos in gebruik
Live tv is soms wel leuk in de bus ofzo...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:24 schreef wdn het volgende:
Ja en Ja.
UMTS: ligt eraan. Geen UMTS in Roermond. Wel in Eindhoven (werk) maar om nu te zeggen dat ik veel verschil merk. Nee....
Ja, halloquote:Op maandag 20 februari 2006 18:25 schreef gotti90 het volgende:
Ik krijg de SE v600i vrijdag:Dmaar UMTS in maastricht werkt goed wie woont er nu ook in roermond
:P
![]()
Oh!? Mediamarkt Eindhoven keken ze me aan alsof Eindhoven de mooiste stad ter ereld isquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:20 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Die oordopjes kun je bij de mediamarkt kopen..![]()
woei! Ik heb der 1 gevondenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:20 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Die oordopjes kun je bij de mediamarkt kopen..![]()
http://miksoft.evzonastravel.com/mobile3GPconverter.htmquote:Op zondag 12 maart 2006 02:11 schreef Nashje het volgende:
Jess de USB toestand werkt gelukkig weer.
Nu heb ik eigenlijk een algemeen vraagje: als ik .3gp filmpjes bekijk in VLC player hoor ik geen geluid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |